۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۷۰۸۴۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان:

۹ دی به لحاظ داخلی و بین المللی حائز اهمیت است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ۹ دی هم از لحاظ داخلی و هم از لحاظ بین المللی حائز اهمیت است، زیرا پایه های نظام را محکم کرد و به جهانیان نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مثل سال ۵۷، مورد حمایت مردم است و این مسأله امنیت سیاسی، اجتماعی را در پی داشت.
حماسه نه دي / حماسه 9 دي

حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، 9دی را ۲۲ بهمن نسل سوم انقلاب دانست و گفت: در این روز مهم و سرنوشت ساز  یک بار دیگر حضور واقعی و از سر تکلیف مردم، نظام اسلامی را واکسینه کرد.

وی افزود: ۹ دی هم از لحاظ داخلی و هم از لحاظ بین المللی حائز اهمیت است، زیرا پایه های نظام را محکم کرد و به جهانیان نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مثل سال ۵۷، مورد حمایت مردم است و این مسأله امنیت سیاسی، اجتماعی را در پی داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: در روز نهم دی مردم با حضور خود،آن هم در جواب بی احترامی های عدّه ای فرصت طلب، پشتیبانی خود را از انقلاب و رهبری اعلام کردند.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: دشمنان ما نیز هر جایی ببینند که می توانند نفوذ و در جامعه اخلال ایجاد کنند، این کار را انجام می دهند و حضور دشمنان اسلام و انقلاب در فتنه سال ۸۸ کاملا مشهود بود و اعترافات سران وقت آمریکا و رژیم صهیونیستی گواه بر این مدّعا است.

وی در ادامه افزود: البتّه فتنه ضربه هایی را به جامعه و کشور می زند، همان طور که فتنه ۸۸  باعث نگرانی مردم، خسارت به اموال عمومی، توهین به مقدّسات شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: 9 دی هم مردم و هم مسؤولان را آگاه تر کرد و نشان داد که همیشه در حال نبرد با دشمنان هستیم و اگر حمله ای در ظاهر صورت نگرفت بدانیم که دشمنان در حال تدارک هستند و هیچ وقت دشمن، دست از دشمنی خود با نظام و انقلاب برنمی دارد.

حجت الاسلام میرزایی ابراز داشت: 9دی یادآور حضور مردم در جهت حمایت از اسلام، انقلاب و ولایت بود و هرگز از اذهان پاک نخواهد شد، چرا که مردم با حضور خود نشان دادند که هر وقت حرکتی در جهت تضعیف و یا تخریب جایگاه این سه رکن اساسی صورت بگیرد، پاسخ دندان‌شکنی به هتاکان خواهند داد.

وی گفت: دشمنان نظام بدانند که هرگز مردم ایران اسلامی هتک حرمت نسبت به ولایت و فرهنگ عاشورا را بر نمی‌تابند و در مقابل هرگونه بی‌حرمتی‌ها خواهند ایستاد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: حماسه 9 دی، برگ زرینی در کارنامه ملت ایران برای همیشه تاریخ است چرا‌که با غلبه بر توطئه‌ دشمن، راه پیشرفت و توسعه کشور را در سایه امنیت فراگیر، تضمین ساختند.

حجت الاسلام میرزایی با بیان این که وجود رهبری در جامعه اسلامی وجه تمایز آن با دیگر جوامع است، افزود: در دوره‌های مختلف تاریخی طی 4 دهه اخیر شاهد تأثیرات عمیق وجود رهبری در جامعه‌ مان بوده‌ایم به‌طوری‌که همه نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی و تعالی کشور حول محور رهبری در همه حال گردهم آمده و به دفاع از کیان کشور همت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: اهانت به ساحت گرامی امام حسین(ع) از سوی برخی عناصر خودفروخته داخلی موجب شد تا ملت به‌طور یکپارچه به میدان آمده و توطئه دشمنان را نقش برآب کنند.

حجت الاسلام میرزایی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان نیز به‌منظور حضور هر چه باشکوه مردم در اجتماع نهم دی‌ماه، اتاق فکری متشکل از اندیشمندان و نخبگان حوزوی و دانشگاهی تشکیل داد./302/851/ب1

ارسال نظرات