۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۴۷۰۶۹۸
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

9 دی روز تبری و تولی مردم بصیر و ولایت مدار ایران بود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تولی و تبری مردم بصیر و ولایت مدار ایران در روز نهم دیماه تجلی یافت و با حضوری عاشورایی از عاشورا دفاع کردند.
سنایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردارد سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در گردهمایی طلاب و روحانیان که در سالن آمفی تئاتر سپاه سیدالشهدا(ع) شهرری برگزار شد، گفت: امروز جهان استکبار با استفاده از شیوه جنگ نیابتی و به صورت غیر مستقیم درصدد رسیدن به اهداف شوم خود در منطقه است.

وی افزود: دشمن در جنگ نیابتی به جای اینکه از نیروی خودی استفاده کند از نیروی همان کشوری که در آن آتش جنگ را شعله ور ساخته بهره می‌برد و در فتنه هم همین امر ساری و جاری است.

سردار سنایی‌راد با اشاره به کلام رهبری که فرمودند: امروز باید مراقب باشید که دشمنان درصدد استخدام نیرو از قم است تا بر علیه خودمان استفاده کند، بیان داشت: نگرانی از سکولاریسم آن هم در حوزه علیمه بسیار مهم است، کسانی که بر سفره نظام نشسته بودند و انحراف دامن آنها را فرا گرفته بود به تصور اینکه با فشار می‌توانند به اهداف خود برسند در برابر قانون ایستادند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسرائیل رسما از سران فتنه و جریان سبز اعلام حمایت کرد، گفت: بسیاری از افراد در فتنه 88 سکوت اختیار کردند و راه خود را از فتنه گران جدا نکردند در حالی که همه آنها شاهد بودند که شعارها در مقابل نظام اسلامی سر داده می‌شد رهبر معظم انقلاب در این مورد فرمودند: کسانی که در فتنه سکوت اختیار کردند باید در قیامت پاسخگو باشند.

وی فتنه 88 را دارای سه ضلع دانست و گفت: سران فتنه، ضدانقلاب داخلی و دشمنان بیگانه سه ضلع فتنه را تشکیل می‌دادند، در انتخابات 88 قبل از آنکه شمارش آراء آغاز شود ادعای تقلب در انتخابات از سوی سران فتنه و دشمنان بیان شد و برخی نیز یک سال قبل از انتخابات همین امر را در خطبه نماز جمعه بیان کرده بودند.

سردار سنایی‌راد با بیان اینکه فتنه گران کشته شدگان خود را شهید می‌نامیدند، عنوان کرد: این افراد در راستای تبعیت از نفس به هنجار شکنی پرداختند در حالی که شهدا مبارزان میدان نفس هستند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آتش کشاندن تکایا و قرآن کریم از سوی فتنه گران، اظهار داشت: این عمل آنان سبب شد مردم دیگر نتوانند سکوت کنند و به میدان آمدند تا از عاشورا، عاشورایی دفاع کنند و روز نهم دیماه روز تبری و تولی مردم عاشورای ایران از دشمنان ولایت بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مردم حاصل بصیرت افزایی از سوی رهبر معظم انقلاب بود که قطره قطره بر افکار مردم فرونشاند و مردم خالق آن حماسه جاویدان در تاریخ ایران شدند./202/813/ب1

ارسال نظرات