۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۶۹۷۳۷

مسابقه کتابخوانی« شهیده غربت» در آستان حضرت معصومه برگزار می شود

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) از برگزاری مسابقه کتابخوانی« شهیده غربت» با هداف ابهام زدایی از زندگی حضرت معصومه(س) به صورت مجازی خبرداد.
مسابقه کتابخوانی

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه در مورد زندگی و رحلت حضرت معصومه(س) روایت های گوناگونی وجود دارد، گفت: یکی از احتمالات قویی که در مورد رحلت این بانو و بیماری ایشان به دست ما رسیده این است که این بانو نیز مانند سایر همراهان شهید خود از سوی ماموران مامون مسموم شده و به شهادت رسیده اند.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) افزود: با وجود اینکه حضرت معصومه(س) منشا برکات زیادی برای محبان آل الله هستند ولی زندگی ایشان چندان برای مردم به ویژه نسل جوان روشن نیست؛ به همین دلیل مسابقه کتابخوانی« شهیده غربت» با هدف ابهام زدایی از زندگی این بانوی بزرگوار به صورت حضوری و مجازی از طریق سایت آستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این مسابقه با توجه به درخواست های مکرر زائران و مجاوران براساس کتاب « شهیده غربت» انتخاب شده و علاقه مندان می توانند ضمن دانلود محتوای کتاب به سوالات این مسابقه به صورت حضوری و مجازی پاسخ داده و به افراد برگزیده از سوی آستان حضرت معصومه(س) هدایای اعطا خواهد شد.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) هدف از برگزاری این مسابقه را ابهام زدایی از زندگی حضرت معصومه(س)، پاسخگویی به شبهات و ترویج معارف و سبک زندگی اسلامی در میان نسل جوان به ویژه دختران عنوان کرد.

حجت الاسلام فتح الله زاده ادامه داد: با توجه به اینکه مخاطبین بیشتر از قشر جوان هستند، برگزاری چنین مسابقاتی با توجه به تجربه سال های گذشته، مورد استقبال قرار خواهد گرفت و تاثیر گزار است.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام افزود: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند به صحن امام رضا (ع) جنب درب یک مقبره پروین اعتصامی، رواق حضرت خدیجه (س) دفتر امور فرهنگی بانوان، صحن صاحب الزمان (عج) درب ۱۶ طبقه بالا واحد مسابقات. مراجعه کنند.

رییس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: همچنین علاقه مندان به شرکت در مسابقه می توانند به کانال تلگرامی astanqom@ و سایت www.amfm.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۵-۳۷۱۷۵۵۶۷ تماس بگیرند.

حجت الاسلام فتح الله زاده : پرداخت هزینه اقامت پنج نفر در هتل کریمه مشهد، پرداخت سه عدد کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش سه میلیون ریال و اهدای ۱۴ عدد پک فرهنگی آستان مقدس را از جوایز برگزیدگان این مسابقه عنوان کرد

وی آخرین مهلت ارسال پاسخ نامه به واحد مسابقات را 12 بهمن ماه عنوان کرد و یادآور شد: قرعه کشی این مسابقه در 20 بهمن ماه سال جاری در صحن صاحب الزمان(عج) انجام خواهد شد./968/302/ب3

ارسال نظرات