۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۴۶۹۷۱۷
استاد حوزه علمیه قم:

پیام شهدای غواص با دستان بسته، زیر بار ذلت نرفتن بود

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که فرهنگ عاشورایی، مهدویت و مرجعیت کشور را نگه داشته است نه دیپلماسی خنده، گفت: پیام شهدای غواص با دستان بسته، زیر بار ذلت نرفتن بود.
احمد حسین فلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، استاد حوزه علمیه قم در یادواره شهدای غواص که شب گذشته در حسینیه امام خمینی(ره) شهر کبودرآهنگ برگزار شد، با اشاره به پیام شهدا به ما، ابراز داشت: شهدای غواص با دستانی بسته به ما این پیام را می دهند که هرگز زیر بار ذلت نمی رویم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: دشمن در تلاش است به عقبه اسلام که همان تفکر عاشورایی است ضربه بزند، زیرا اعتقاد دارد که مهدویت، مرجعیت و عاشورا را باید از ایرانیان گرفت.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی، مهدویت و مرجعیت کشور را نگه داشته است، نه دیپلماسی خنده.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته بین ایران و 1+5، خاطر نشان کرد: براساس توافق ایران تا 15 سال دیگر فقط در جا می زند ولی در این مدت کشورهای منطقه به ویژه عربستان به سرعت هسته ای خواهند شد.

استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: آنچه در مقابل آمریکا و هم پیمان هایش جواب می دهد به تعبیر قرآن در سوره مبارکه الأنفال آیه 60 که می فرماید «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» است.

وی گفت: متأسفانه با توهم اینکه جنگ بر سر ما سایه انداخته، زیر بار برجام رفتیم و برجام امضا شد و جالب تر از آن اینکه در 20 دقیقه برجام در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید!

حجت الاسلام فلاحی با تأکید به سخن گهربار امام خمینی(ره) که فرمودند: «ما مأمور به وظیفه ایم نه مأمور به نتیجه»، اضافه کرد: جایی که پا پس بکشیم و در مقام ضعف قرار بگیریم حتی جیبوتی هم برایمان شاخ و شانه می کشد.

وی در پایان با یادآوری این نکته که وارث خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مرهون شهدایی است که با قطره قطره خون خود عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند./979/202/ب2

ارسال نظرات