۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۶۹۴۴۷
امام جمعه زنگی آباد:

استحکام اقتصادی، سیاسی و فرهنگی سبب جلوگیری از نفوذ دشمن می‌شود

حجت الاسلام سیفی گفت: اگر کشور به استحکام اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برسد دشمن هیچ کار نمی تواند علیه ما انجام دهد و به هدف خود نمی رسد.
حجت الاسلام ابراهیم سیفی

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: امروزه یکی از فعالیتهای تبلیغاتی رسانه های استکباری و دنیای استکبار علیه کشورهای اسلامی به ویژه کشور ایران این است که به واقعیتهای یک کشور نگاه می کنند و قصد دارند نظام آن کشور را عوض کنند، از این رو مقام معظم رهبری بارها مسأله نفوذ را مطرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: اگر دشمن بخواهد به هدف خود یعنی تغییر نظام برسد باید جای مسائل اصلی و فرعی را در رسانه های داخلی عوض کند و مسائل اصلی و مهم جای خود را به مسائل دسته دوم و فرعی دهد بنابراین این کار شیوه و روش استکبار است.

حجت الاسلام سیفی تصریح کرد: متاسفانه بعضی از رسانه ها و گروه هایی که پایبند به ارزشهای اسلامی، انقلابی و خط امام نیستند به کار دشمن بها می دهند و در زمین دشمن بازی می کنند و با مطرح کردن مسائل حاشیه ای در داخل کشور سبب می شوند دشمن به هدف خود نزدیک شود.

امام جمعه زنگی آباد اظهار داشت: مشکلات اصلی کشور از جمله اشتغال، برجام، مقابله با استکبار، روحیه جهادی در مدیران و تورم است که متاسفانه به وسیله عده ای به حاشیه کشانده می شود و مسائل فرعی جای آنها را می گیرد که این کار به توسعه و پیشرفت کشور ضربه می زند، از این رو امیدواریم که مسؤولان کشور اسیر کار دشمن نشوند و به دنبال حل کردن مشکلات اصلی کشور باشند.

وی تاکید کرد: مهم ترین مسأله کشور، مسأله اقتصاد است که رهبر معظم انقلاب تاکید فراوان بر اقتصاد کشور دارند، بنابراین اگر کشور به استحکام اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برسد دشمن هیچ کار نمی تواند علیه کشور انجام دهد و به هدف خود نمی رسد.

حجت الاسلام سیفی در پایان گفت: برای رسیدن به استحکام اقتصادی مردم کشور باید تولید داخلی را بالا ببرند و همچنین از تولید داخل استفاده کنند از این رو اگر دنیا مشاهده کند که کشور ما مشکلات خود را حل می کند تهدیدهای خود را نسبت به ما کم می کند./302/866/ب1

ارسال نظرات