۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۴۶۸۲۶۳
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

توجه به علم و دانش سبب پیشرفت کشور می‌شود

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت علم و دانش در جهت پیشبرد اهداف کشور، گفت: توجه به علم و دانش سبب پیشرفت کشور خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، همایش وحدت حوزه و دانشگاه عصر امروز با حضور 150 نفر از طلاب خواهر و برادر و دانشجویان در حوزه علمیه خواهران شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین امان نریمانی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با حضور در این مراسم ابراز داشت: توجه به علم و دانش موجب پیشرفت کشور شده و پیشرفت علمی کشور از نقاط قوت و اقتدار نظام محسوب می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: هر زمان و در هر جای دنیا که علم به عنوان منبع درآمد مدنظر قرار گیرد، قطعأ سقوط علم در آن کشور رقم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: علم باید در جهت خدمت به فقرا و نیازمندان بکار گرفته شود و گرهی از مشکلات آنها باز کند، علم باید موجب پیشبرد اهداف جامعه شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: طلاب و روحانیان نیز آماده انجام رسالت طلبگی و تبلیغ باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نریمانی بیان داشت: تعلیم بدون توجه به تهذیب نفس بی اثر بوده و علمی که بدون عمل باشد اثر مثبتی بر شخص و بر جامعه نخواهد داشت.

وی در پایان عنوان داشت: علم باید مسیری برای دستیابی به کمال باشد و انسان را به سوی سعادت دنیوی و اخروی رهنمون سازد./202/857/ب1

ارسال نظرات