۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۶۷۱۴۱
معاون فرهنگی سازمان بسیج طلاب خبر داد؛

برگزاری اجتماع طلاب و روحانیان بسیجی استان تهران

معاون فرهنگی سازمان بسیج طلاب و روحانیون از اجتماع طلاب و روحانیان بسیجی استان تهران با رویکرد تبیین حوزه علمیه انقلابی در پایان این هفته خبر داد.
طلاب بسیجی

حجت الاسلام حیدری، معاون فرهنگی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: مراسم قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون به همت بسیج طلاب تهران بزرگ و بسیج طلاب استان تهران با حضور بیش از 600 طلبه بسیجی خواهر و برادر در مدرسه علمیه جامعه امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز دوم آذر به فرمان امام راحل با عنوان روز قشر نامگذاری شد، بیان داشت: مراسم گرامیداشت روز قشر هر ساله در روز دوم آذر در همه استانهای کشور برگزار می‌شود و در سال جاری به سبب تقارن ایام پیاده روی اربعین برگزاری این مراسم به تاخیر افتاد و تصمیم بر آن شد که این مراسم در 25 آذر همزمان با هفته وحدت در استان تهران برگزار شود.

معاون فرهنگی سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور برگزاری این مراسم را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تجمع طلاب و روحانیان بسیجی در این مراسم و ارائه گزارش فعالیتها و برنامه‌ها انجام گرفته و در حال انجام بسیار حائز اهمیت است.

حجت الاسلام حیدری ابراز کرد: در این مراسم حجت الاسلام حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه و از روحانیان رزمنده و جانباز دفاع مقدس سخنران و زینت بخش این جلسه خواهد بود.

وی تجمع طلاب و روحانیان بسیجی را در این مراسم تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: هدف از این تجمع، در راستای فرمایش معظم له در زمینه حوزه انقلابی و طلبه تراز انقلاب بوده است.

شایان ذکر است از مدرسه علمیه جامعه الامیرالمومنین(ع) به عنوان یک حوزه علمیه انقلابی و بسیجی که در برگزاری این مراسم نهایت همکاری را داشته قدر دانی می‌شود./302/813/ب1

ارسال نظرات