۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۶۶۵۹۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

عملی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور است

مدیر حوزه های علمیه لرستان اقتصاد مقاومتی را راه نجات اقتصادی کشور دانست و گفت: مشکلات اقتصادی کشور جز با تکیه بر تواناییهای داخلی کشور برطرف نمی شود.
اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام علی میناپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به بدعهدی آمریکا در تمدید تحریمها بیان داشت: این اقدام آمریکا نقض صریح برجام است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره پیش از مذاکرات، حین انجام مذاکرات و پس از آن همواره به بدعهدی آمریکا و پیمان شکنی آنان تأکید کرد، افزود: حوادث تاریخ بارها بدعهدی آنان را ثابت کرده است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ یاد کرد و گفت: دولتمردان ما فریب وسوسه های آمریکای بدعهد را خوردند و دشمن شیطان صفت نیز با تمدید تحریمها بار دیگر کینه توزی خود را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد عنوان داشت: راه نجات اقتصادی کشور و رونق اقتصادی، تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام مینایی با اشاره به تأکید رهبری در زمینه توجه به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در این زمینه بیان کرد: تحقق این مهم نیازمند عزم جدی مسؤولان و مردم است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به توانایی و ظرفیتهای داخلی کشور تصریح کرد: رونق اقتصادی کشور در سایه تقویت ظرفیتهای داخلی است که نیازمند وحدت و مدیریت جهادی است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به خوش بینی برخی افراد در تعامل با آمریکا گفت: بدعهدی آمریکا درس عبرتی برای این افراد باشد و بدانند مشکلات اقتصادی کشور جز با تکیه بر تواناییهای داخلی کشور برطرف نمی شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 1389 تاکنون بر اهمیت اجرایی شدن «اقتصاد مقاومتی» تأکید کرده است، افزود: اقتصاد مقاومتی تدبیری بلند مدت برای اقتصاد کشور است که نیازمند توجه بیشتری است./9459/302/ب3

ارسال نظرات