۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۴۶۶۲۹۴
به مناسبت هفته قرآن و عترت:

مراسم غبارروبی مزار شهدای شاخص قرآنی در ارومیه برگزار شد

مراسم غبارروبی مزار شهدای شاخص قرآنی و تجدید میثاق با اهداف و آرمانهای شهیدان با حضور جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه در ارومیه برگزار شد.
مراسم غبارروبی مزار شهدای ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مراسم غبارروبی مزار شهدای شاخص قرآنی و تجدید میثاق با اهداف و آرمانهای شهیدان با حضور جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه در ارومیه برگزار شد.

غبارروبی مزار شهید مصطفی محمدنژاد، حافظ و قاری قرآن برتر آذربایجان غربی که در خطوط مرزی استان و به دست منافقان و مخالفان کوردل نظام اسلامی به شهادت رسید و مزار شهید حجت الاسلام سنگی، از فعالان عرصه قرآنی این استان صبح امروز صورت گرفت.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ضمن قرائت فاتحه و طلب توفیق از خدای منان برای ادامه راه شهیدان والامقام به ویژه شهدای شاخصی که همه عمر خود را با قرآن و اهل بیت(ع) اجین کرده بودند، از حضور اصحاب رسانه در این مراسم تقدیر کرد.

وی با تبریک هفته وحدت به معرفی شخصیت و جایگاه دو شهید شاخص قرآنی آذربایجان غربی پرداخت و اظهار داشت: این دو عزیز گرانقدر عشق و ارادت خود به ساحت قرآن و اهل بیت(ع) را با گذشتن از همه هستی و اهدا جان خود در این راه ثابت کردند.

حجت الاسلام کریمی با توجه به ضرورت ادامه داشتن راه شهدای اسلام و قرآن، وقوع این اتفاق را در گرو تجدید عهد و میثاق با شهیدان و حفظ روحیه شهادت طلبی و ایثار دانستند.

گفتنی است، مراسم غبارروبی و تجدید عهد و میثاق با شهیدان قرآنی آذربایجان غربی صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه این استان برگزار شد./936/203/ب2

ارسال نظرات