۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۴۶۶۲۸۲
مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر خبر داد؛

ساخت مدرسه علمیه رضوی با ظرفیت تحصیل 250 طلبه

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر از ساخت ساختمان جدید این مدرسه خبر داد و گفت: مدرسه فعلی رضوی به دلیل نبود امکانات بیش از 40 نفر ظرفیت ندارد و با ساخت ساختمان جدید این مدرسه علمیه بیش از 250 طلبه جذب خواهند شد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مسعود بابایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه رضوی الشتر در سال 1390 تأسیس شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مدرسه علمیه رضوی در ساختمان استیجاری اداره می شود، افزود: به دلیل نبود امکانات بیش از 40 نفر ظرفیت ندارد.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر با اشاره به اینکه این مدرسه علمیه دارای مجوز سطح یک است، خاطرنشان کرد: هم اکنون شش نفر از اساتید حوزه در مدرسه علمیه رضوی الشتر مشغول تربیت دینی طلاب هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی در حال ساخت است، گفت: با تکمیل این پروژه می توان 250 طلبه در سطوح مختلف جذب کرد.

حجت الاسلام بابایی در ادامه با بیان اینکه بودجه ساخت و تکمیل ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی الشتر حدود 15 تا 20 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: این هزینه از سوی خیران تأمین می شود و اگر حوزه برای ساخت مدرسه علمیه رضوی الشتر بودجه ای پرداخت کند، مساعدت حساب می شود.

وی یادآور شد: ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی الشتر هم اکنون در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و با 10 هزار متر بنا در چهار طبقه ساخته می شود.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر ابراز کرد: امیدواریم که با همت متولیان حوزه و حضور واقفان احداث این مدرسه با پیشرفت فیزیکی شتاب گیرد./9459/303/ب2

ارسال نظرات