۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۴۶۵۷۱۲

جلسه ستاد امور شاهد و ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد

جلسه ستاد امور شاهد و ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.
 جلسه ستاد امور شاهد و ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، جلسه ستاد امور شاهد و ایثارگران حوزه علمیه استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مدیریت حوزه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری در این جلسه گفت: این ستاد به صورت مستمر جلسات خود را برگزار کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه تعداد 9 فرزند شهید و ایثارگر در حوزه های علمیه مشغول به تحصیل داریم اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده این افراد مشمول حمایت بنیاد شهید قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام رضا خدری نیز در این جلسه بر ضرورت مساله و حمایت از فرزندان شهید و ایثارگر تاکید کرد و گفت: انجام این کار می تواند در جذب خانواده های ایثارگر به حوزه علمیه تاثیرگذار باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیشنهاد نصب تصاویر شهدای روحانیت استان را در بیلبوردها و تابلوهای شهر را مطرح کرد و افزود: این کار می تواند کمک شایانی به معرفی شهدای روحانیت استان به جامعه کند.

حجت الاسلام حامد بردستانی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان در این جلسه خواستار ساماندهی لیست خانواده های شاهد و ایثارگر شد و گفت: انجام این کار می تواند در شناسایی این خانواده ها و انجام خدمت رسانی بهتر به آنان مثمرثمر باشد./203/833/ب1

ارسال نظرات