۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۴۶۵۴۳۵
فرمانده سپاه اردبیل:

رسانه‌ها نقش مهمی در ایجاد امیدآفرینی بین مردم دارند

فرمانده سپاه اردبیل با بیان اینکه امروز امیدآفرینی در بین مردم از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در ایجاد امیدآفرینی دارند و می‌توانند با قلم خود کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند.
فرمانده سپاه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، شامگاه گذشته در جشنواره مطبوعاتی ابوذر در سالن ولایت اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته و این اقتدار و عظمت در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است.

وی مهمترین نیاز کشور در عرصه کنونی را وحدت و همدلی مردم و مسؤولان دانست و افزود: اگر این وحدت به طور همه‌جانبه در جامعه محقق شود بی‌شک کشورمان در همه عرصه‌ها به پیشرفت همه‌جانبه دست می‌یابد و توطئه‌های استکبار جهانی خنثی می‌شود.

سردار بابازاده با بیان اینکه امروز امیدآفرینی در بین مردم از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است، تصریح کرد: رسانه‌ها نقش اساسی در ایجاد امیدآفرینی دارند و می‌توانند با قلم خود کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، اظهار کرد:‌ امروزه رسانه‌ها و خبرنگاران از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخودار هستند به طوری که می‌توانند با قلم خود رویدادهای بزرگ کشور انعکاس دهند و این یک امتیاز بسیار ویژه بوده اما باید اصل امانتداری و عدالت را مد نظر قرار دهند.

وی بیان داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران افسران جنگ نرم بوده و نقش اساسی در ترویج و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری دارند و انتظار می‌رود خبرنگاران با قلم خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هوشیاری مردم گام اساسی بردارند.

سردار بابازاده با اشاره به اینکه امروزه دشمنان و استکبار جهانی در صدد تضعیف فرهنگ جامعه هستند، گفت: نیاز است در این زمینه مردم هوشیاری لازم را داشته باشند تا با این بصیرت و درایت تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان خنثی شود./937/203/ب2

ارسال نظرات