۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۴۶۵۴۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تمدید تحریمها نقض برجام است/ مسؤولان یکصدا باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان تمدید تحریمهای 10 ساله آمریکا علیه جمهوری اسلامی را نقض برجام عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید در برابر بدعهدی آمریکا یکصدا باشند.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به هشدار رهبری در انجام مذاکرات و هوشیاری در برابر بدعهدی آمریکا، بیان داشت: لغو تحریمها یکی از بندهای برجام بود.

وی تمدید تحریمها را نقض برجام دانست و افزود: روحیه استکباری آمریکا با ایران اسلامی سازگار نبوده و نیست و در طول تاریخ بدعهدی آنان ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به عهدشکنی آمریکا با تمدید تحریمها، خاطرنشان کرد: مفهوم و پیام تحریمها نشان دادن حالت خصمانه آمریکا است.

وی با تأکید بر ضرورت یکصدا و همصدا بودن مسؤولان در برابر بدعهدی آمریکا، اظهار داشت: همه اعضایی که در امضای برجام دخالت داشتند، باید موضع‌گیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه نقض برجام تبعات جبران‌ ناپذیری برای همه کشورها در پی دارد، افزود: با وجود نقض قراردادها و قوانین بین المللی، دیگر قراردادها نیز ممکن است مورد نقض قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نقض قراردادها و قوانین بین المللی به اعتبار بین‌المللی کشورها آسیب می زد، بیان داشت: همه کشورها باید در برابر بدعهدی آمریکا موضع گیری کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: با تبعیت از ولی فقیه همه مسؤولان باید در برابر بدعهدی آمریکا واکنش نشان دهند.

وی هماهنگی و یک صدا بودن مسؤولان را در تبعیت از ولایت و ایستادگی در برابر آمریکا دانست و گفت: در سایه تبعیت از رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان بودن فرمایشات و مطالبات رهبری ملت ایران در برابر توطئه های استکبار همچنان سربلند است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: راه نجات کشور همچنان تکیه برتوانایی های داخلی و اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است که نباید از این مهم غافل شد./9459/302/ب2

ارسال نظرات