۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۶۵۱۴۳
در 17 ربیع الاول صورت می گیرد؛

عمامه گذاری طلاب مدرسه سفیران ولی عصر اهواز

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به در پیش بودن 17 ربیع الاول از عمامه گذاری طلاب این مدرسه به دست نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.
عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام صادق ع

حجت الاسلام سید جعفرموسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت خاتم انبیاء(ص) گفت: امسال برای نخستین بار مراسم عمامه گذاری طلبه های این مدرسه در 17 ربیع الاول برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با بیان این که در 17 ربیع الاول هشت تا ده طلبه مدرسه زی طلبگی را به تن خواهند کرد، افزود: تعمیم طلبه های مدرسه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و به دستان ایشان صورت خواهد گرفت و همچنین ارائه گزارش و عملکرد مفصلی از سطح 3 سفیران هدایت استان مستقر در حوزه ولی عصر(عج) در این مراسم به اطلاع خواهد رسید.

این مقام مسؤول افزود: در 17ربیع الاول افزون بر عمامه گذاری، تقدیر و تشکری از طلبه هایی که در ارزیابی های کشوری رتبه های ممتازی را کسب کردند، صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که برنامه ها در حال تنظیم شدن هستند، ابراز داشت: این مدرسه در هفته وحدت به طور خاص اعزام مبلغ ندارد اما طلبه های مدرسه با نامنویسی در سامانه های سجام، سمتا و طرح هجرت فعالیت های تبلیغی را انجام خواهند داد.

وی اعزام طلبه به مدارس دانش آموزی را از فعالیت های این مدرسه برشمرد و خاطرنشان کرد: طلبه های معمم و غیر معمم به مناسبت هفته وحدت در قالب طرح معراج در مدارس اهواز حضور پیدا خواهند کرد./9456/303/ب3

ارسال نظرات