۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۴۶۵۰۴۵
استاد حوزه علمیه:

زیباترین راه رفتن به سوی پروردگار شهادت است

مدرس حوزه علمیه زاهدان گفت: مردن صورت‌های مختلفی دارد هیچ کسی در این دنیا نمی‌تواند جلوی مردن ما را بگیرد مرگ قانون و سنت خداوند است و همه یک روز و زمان مشخص به سوی او می‌رویم.
شهید گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت اسلام سید ضیاء طباطبایی در مراسم سومین روز تشییع شهید گمنام که شب گذشته در تیپ 110 سلمان فارسی زاهدان برگزار شد، گفت: تمام نیروهایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  خدمت و تلاش می‌کنند سرباز امام زمان(عج) هستند.

مدرس حوزه علمیه زاهدان ادامه داد: امروزه باید برای پیشرف ایران و پیشرفت مسائل مذهبی خودت کوشا باشیم، همه در یک کشور و یک برنامه برای  پایداری حفظ این انقلاب تلاش می‌کنیم.

وی با تأسف از زمان طاغوت یاد کرد و یادآور شد: در زمان طاغوت فرمانده های آن‌ها از مبانی دینی خبر نداشتند اما در زمان کنونی ما با برگزاری جلسات مذهبی فرماندهان و مقامات بالا و حتی سرباز این کشور هم معارف دینی را یاد دارد و به خوبی برای حفظ آن پایداری می‌کنند.

حجت الاسلام طباطبایی افزود: دین اسلام با زحمت‌های فراوان و با ریخته شدن خون انبیا به ما رسیده است، اکثر جنگ‌هایی که  پیامبر انجام می‌داند برای حمایت از دین اسلام بوده است و در همین جنگ‌ها عده‌ای از مسلمان بودند که از جنگ  فرار می‌کردند.

وی یکی از دلایل ظهور نکردن امام زمان(عج) را گروه های تکفیری دانست و ابراز داشت: امروزه گروه های تکفیری با کشتن افراد الله اکبر می‌گویند و این جهالت کامل است، زمانی که امام زمان(عج) ظهور کند باید دین اسلام تمام دنیا را فرا گرفته باشد.

مدرس حوزه علمیه زاهدان خاطرنشان کرد: در قرآن احادث فراوان به تفسیر شیعه و سنی از امیرمؤمنان داریم، ولی در آن زمان قدر امام علی(ع) را نمی‌دانستند و از ایشان حمایت نمی‌کردند، امام‌های ما شهید شدند تا دین مقدس اسلام باقی بماند./202/831/ب1

ارسال نظرات