۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۶۴۸۰۷
امام جمعه موقت اهواز:

دشمنان در برابر روحیه شهادت طلبی درمانده شده اند

امام جمعه موقت اهواز گفت: آدم های کدخدابین و سست عنصر تصور عدم توانایی مقابله جمهوری اسلامی ایران با استکبار و ابرقدرت ها را دارند در حالی که با ایمان به خداوند و پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب چنین رویارویی انجام شدنی است و خود دشمنان در برابر روحیه شهادت طلبی و مقاومت ملت ایران درمانده شده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اشاره به روز دانشجو ابراز داشت: جریان استحاله طلب منافق با خط دهی و دلارهای دشمنان در پی مصادره ۱۶ آذر است تا چنین روزی را تبدیل به چالشی برای نظام اسلامی و ارزش های اسلامی کند که در این زمنیه دانشجویان و دانشگاهیان با گرامی داشتن چنین روزی و حضور پررنگ خود مانع از تحقق چنین مسأله ای شوند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به فرا رسیدن ماه ربیع الاول و ولادت رسول خدا(ص) به عنوان بزرگترین برکت الهی خاطرنشان کرد: دشمنان فرا رسیدن چنین ماهی را برای ملت ایران به ویژه مردم خوزستان به عزا تبدیل کردند و در این باره شاهد بودیم که مردم خوزستان در اجتماع بی نظیر خود در تشییع پیکر شهدای حله ثابت کردند که جنگ و دفاع مقدس کماکان باقی است.

وی گفت: اجتماع بی نظیر مردم در تشییع جنازه شهدای حله نشان از آن دارد که مردم کماکان شعار امام حسین(ع) و یارانش که همان «هیهات من الذله» است، را سر می دهند و چنین شعارهایی دشمن را به خاک سیاه می نشاند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که شهدای حله و دیگر شهیدان راه امام حسین(ع)، درس مقاومت و پیروزی را در سایه تقوای الهی به ما آموختند، گفت: آمریکا و صهیونیست ها طراحان این فاجعه و دیگر انفجارهای تروریستی هستند و ندای ملت حزب الله ما به آنها «مرگ بر آمریکا» و عدم عقب نشینی است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که باید به سخنان رهبرمعظم انقلاب گوش فرا دهیم، عنوان کرد: بعضی ها تمایل به هدایت بخش نبودن سخنان ایشان دارند و نباید رهبرمعظم انقلاب را تنها یک رهبر سیاسی بشماریم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که رهبرمعظم انقلاب شرایط سیاسی امروز کشور را همانند شرایط جنگ احزاب در صدراسلام برشمردند، گفت: آدم های کدخدابین و سست عنصر تصور عدم توانایی مقابله جمهوری اسلامی ایران با استکبار و ابرقدرت ها را دارند در حالی که با ایمان به خداوند و پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب چنین رویارویی انجام شدنی است و خود دشمنان در برابر روحیه شهادت طلبی و مقاومت ملت ایران درمانده شده اند.

وی با اشاره به این که در سایه توکل به خداوند ضربه های دشمنان کارساز نبوده و ملت حزب الله تسلیم نمی شود، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب بیان می کنند که امروزه هر کس در راه امام راحل(ره) گام بردارد، قطعا با رسول خدا(ص) بیعت کرده است و بدانیم که راه پیروزی ما در میدان نبرد راه شهادت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی با بیان این که شهادت طلبی، وفاداری، ولایتمداری و پیروی از سخنان امام راحل(ره) سبب شکست رژیم بعث شده است، گفت: امروزه دو هزار کیلومتر آن طرف تر و در جبهه حلب سربازان اسلام هر روز بخشی از سوریه را آزاد می کنند.

وی در پایان به درماندگی دشمنان اشاره و عنوان کرد: ترامپ به هزینه ۶ هزار میلیاردی آمریکا در عراق و قدرتمندی ایران اعتراف می کند./۹۴۵۶/پ201/ج1

ارسال نظرات