۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۴۶۴۵۵۵

عیادت وزیر بهداشت از آسیب‌دیدگان سانحه قطار تبریز ـ مشهد

وزیر راه و شهرسازی و وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان های تبریز از مصدومان حادثه ریلی برخورد قطار سمنان - مشهد با قطار تبریز- مشهد عیادت کردند.
عیادت وزیر بهداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی عصر چهارشنبه به همراه جمعی از مسؤولان استانی از پنج مصدوم حادثه ریلی سمنان در دو بیمارستان امام رضا(ع) و سینای تبریز عیادت کردند. 

بنابر این گزارش، وزیران بهداشت و راه در این بازدید ضمن دلجویی از مصدومان حادثه ریلی سمنان در جریان آخرین وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفتند. وزیران دولت تدبیر و امید در این برنامه از سه مصدوم دچار شکستگی در بیمارستان امام رضا و دو مصدوم دچار سوختگی در بیمارستان سینای تبریز دیدار کردند. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار ضمن بازدید از روند درمان سانحه‌دیدگان و ویزیت یکی از مصدومان حادثه، بر رسیدگی سریع کادر درمانی تأکید و دستورات لازم برای رسیدگی هر چه بهتر به وضعیت مصدومان بستری شده را به مسؤولان دانشگاه علم پزشکی تبریز صادر کرد.

همچنین نمایندگان هیأت دولت امروز با حضور در مراسم شام غریبان جان باختگان حادثه در مسجد طوبی تبریز، ضمن قرائت فاتحه به روح فوت‌شدگان، از خداوند متعال صبر و بردباری به بازماندگان و خانواده‌های داغدیده مسألت کردند.

این مراسم که با حضور خیل پرشور مردم مردم تبریز همراه بود، به دلیل تجمع زیاد جمعیت، عده‌ای موفق نشدند وارد صحن مسجد شوند، علاوه بر دکتر قاضی زاده هاشمی و آخوندی، هیأتی از آستان قدس رضوی، جمشید انصاری، معاون اداری و استخدامی رئیس جمهور و شهین‌دخت مولاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری نیز در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است، در حادثه برخورد دو قطار مسافربری که صبح جمعه گذشته در ایستگاه هفت‌خوان واقع در محور دامغان ـ سمنان روی داد، 48 نفر از مسافران جان خود را از دست دادند و بیش از یکصد نفر زخمی شدند. بیشتر قربانیان و مصدومان این حادثه تاسف بار از استان آذربایجان شرقی و تبریز هستند./202/935/ب1

ارسال نظرات