۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۸۱۲
در پایان نامه ای مطرح شد؛

تحلیل فرآیند شکل گیری تصمیمات راهبردی متاثر از مدیریت افکارعمومی

«تحلیل فرآیند شکل گیری تصمیمات راهبردی متاثر از مدیریت افکارعمومی: مورد مطالعه توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران» در یک پایان نامه دفاع شد.
پایان نامه

به گزارش خبرگزاری رسا، پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد با موضوع "تحلیل فرآیند شکل گیری تصمیمات راهبردی متاثر از مدیریت افکارعمومی: مورد مطالعه توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران" روز شنبه 6 آذرماه 1395 در دانشگاه امام صادق علیه السلام دفاع شد.

نویسنده این پایان نامه سید سعید میررضایی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت صنعتی و دکتر غلامرضا گودرزی استاد راهنما و  دکتر پیمان جبلی  استاد مشاور در تدوین این پایان نامه بودند.

در چکیده این پایان نامه آمده است: «ظهور رسانه های نوین در عصر ارتباطات به همراه تحولاتی که با گسترش حوزه ی تاثیرگذاری آن ها حاصل شده است، بسیاری از مفروضات و اصول پیشین را در ساختار روابط بین دولتمردان و حاکمان با مردم به چالش کشیده است.

شکل گیری تصمیم های راهبردی در سطح عمومی و وابستگی آن ها به افکار عمومی از یک سو، اهمیت و جایگاه مدیریت افکار عمومی به منظور دستیابی به اهداف و همگرایی در اتخاذ تصمیمات راهبردی و پشتیبانی از این تصمیمات، با تمرکز بر تصمیم گیری در مورد مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بدین منظور پس از بررسی فرایندهای شکل گیری تصمیمات راهبردی با تمرکز بر توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران به شناسایی نقش و جایگاه مدیریت افکار عمومی در دستیابی به تصمیم در این حوزه و شناسایی محورهای اصلی تاثیرگذاری مدیریت افکار عمومی بر تصمیمات راهبردی در توافق هسته ای و ارائه مدل و سطح بندی با استفاده از متدولوژی ISM صورت گرفته است.حاصل این پژوهش کمک بسیار زیادی در شناسایی نفوذ در افکار عمومی و تاثیرگذاری بر آن ها به منظور حمایت از تصمیمات خاص در سطح عمومی خواهد داشت.»

ارسال نظرات