۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۶۳۷۰۲
امام جمعه شهرستان صحنه:

تفکر بسیجی یک تفکر پویا و متعالی است

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه تفکر بسیجی یک تفکر پویا و متعالی است گفت: بسیجیان دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و با تمام توان مدافع آرمانهای انقلاب و اسلام هستند.
حجت الاسلام احمد زارعی

حجت الاسلام احمد زارعی امام جمعه شهرستان صحنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: در 5 آذر ماه سال 1358 به دستور امام راحل و بر مبنای جمعیت کشور بسیج 20 میلیونی شکل گرفت.

امام جمعه شهرستان صحنه تصریح کرد: بسیجیان دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران داشته و با تمام توان مدافع آرمانهای انقلاب و اسلام هستند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: بسیج حرکتی مبارک بود که امروز سرلوحه و سرمشق مردم بسیاری از کشوهای جهان همچون لیبی، بحرین، عراق و سوریه قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: حرکت بسیجی مردم ایران، انقلاب را به گونه ای پیش برد که دنیای استکبار از دست مردم به تنگ آمد و به این نتیجه رسید که توانایی مقابله با خواست مردم را ندارد، به فضل خداوند متعال امروز نیز نشانه های شکست استکبار جهانی پدیدار گشته است.

حجت الاسلام زارعی بیان داشت: وضعیت امروز آمریکا و اروپا گویای این مطلب است که جهان از دست ظلم لیبرالیست ها خسته شده و نفس این جریان که قطب اصلی آن در آمریکا قرار دارد به شمارش افتاده است.   

امام جمعه شهرستان صحنه اظهار داشت: تفکر بسیجی یک تفکر پویا و متعالی بوده که زن و مرد و پیر و جوان نمی شناسد و به شغل و کسب افراد هم مرتبط نیست بلکه هر فردی می تواند بسیجی بوده و حرکت بسیجی داشته باشد.

وی با اشاره به شخصیت انقلابی مرحومه خانم دباغ مطرح کرد: خانم دباغ به عنوان یک نمونه کامل از بسیجی موفق و حقیقی بود که در کنار مجاهدت های بسیار پیش از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب، برای کمک به زندگی مستمندان نیز سختی ها را به جان می خرید و هیچگاه درگیر تجملات زندگی زودگذر دنیوی نبود.

این مسؤول در پایان عنوان داشت: بسیج یک تفکر و یک رفتار است، خوشبختانه روح انقلاب و انقلابی گری هنوز در میان مردم ایران زنده است و در هر زمان که نیاز باشد با حضور در صحنه، اقتدار نظام را به رخ جهانیان می کشند./857/303/ب3

ارسال نظرات