۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۴۶۳۴۱۲
استاد حوزه علمیه نهاوند:

برخی افراد به خاطر مسائل سیاسی ارزش های جامعه را وارونه جلوه می دهند

استاد حوزه علمیه نهاوند گفت: درصد کمی از سیاست مدارهای بی دین به خاطر رای جمع کردن مردم را به بیراهه می برند و هر جا که می روند نان به نرخ روز می خورند و ماهیت زن را وارونه جلوه می دهند.
حجت الاسلام بیات استاد حوزه علمیه نهاوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام احدالله بیات استاد مشاوره و روان درمان گری حوزه علمیه نهاوند در جلسه تربیت مشاور  ظهر امروز در حوزه علمیه آخوند همدان با اشاره به جایگاه تربیت اسلامی فرزندان گفت: باید جنسیت کودکان به آنها به درستی اموزش داده شود.

وی در ادامه افزود: نقش و ها و رفتارهای اجتماعی کودکان باید به طور دقیق به آنها تعلیم داده شود و تعالیم مخصوص به جنسیت به آنها داده شود و باید به آن توجه شود.

حجت الاسلام بیات با اشاره به جایگاه نقش زن و مرد خاطر نشان کرد: سلطه پذیری برای زن و سلطه جویی برای مرد در خانواده است و جابجایی این نقش ها بسیار خطرناک است.

وی گفت: درصد کمی از سیاست مدارهای بی دین به خاطر رای جمع کردن مردم را به بیراهه می برند و هر جا که می روند نان به نرخ روز می خورند و ماهیت زن را وارونه جلوه می دهند.

استاد مشاوره حوزه علمیه نهاوند یادآور شد: والدین باید الگوی رفتاری برای خانواده خود باشند و باید در امور خانواده اولویت بندی کنند و فعالیت ها را تعریف کنند.

وی ابراز داشت: والدین نمی توانند تا 5 سالگی فرزندان خود را به مهد کودک بسپارند و تا چهارسالگی باید نزد خانواده باشد و این مورد تایید همه روان شناسان جهان است.

حجت الاسلام بیات در ادامه افزود: زن ها نقش زنانه دارند و این مساله باید بر اساس وضعیت موجود تعریف شود و حجم کاری انها نباید بیش از انداره باشد.

وی در پایان گفت: نقش های پنهان در جامعه وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و در عین حال بسیار مهم و تعیین کننده هستند و این وضعیت موجود در جامعه نتیجه عدم تربیت درست در جامعه است./979/202/ب3

ارسال نظرات