۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۶۳۲۴۶
معاون هماهنگ کننده سپاه لرستان:

بسیج دیده بان بصیر انقلاب است

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بسیج را دیده بان بصیر انقلاب عنوان کرد که در کنار مردم و مسؤولان با پاسداری از انقلاب و آرمانهای آن به وظیفه دینی و انقلابی خویش عمل می‌کند.
پازدار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حسین پازدار، پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهر خرم‌آباد، به مناسبت هفته بسیج، گفت: بسیج نیروی مخلص خدا است.

وی هفته بسیج را فرصتی برای یادآوری رشادتهای بسیجیان در دوران پیش از انقلاب و پس از آن دانست و افزود: امروز نیز به برکت انقلاب، بسیج در عرصه های گوناگون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش آفرینی می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای مرور فضیلتها، ارزشها و توانمندیهای بسیجیان است، اظهار داشت: از این ایام باید در جهت تقویت روحیه بسیجی بین نسل جوان بهره مند شد.

وی تبیین و ترویج روحیه بسیجی بین جوانان را عاملی برای ترویج ارزشها در جامعه دانست و گفت: در سایه روحیه بسیجی جوانان ما در برابر دسیسه های غرب هوشیار می شوند.

پازدار با بیان اینکه بسیج یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: امروز نیز بسیج همچنان دیده بان بصیر انقلاب است.

وی از بسیج به عنوان مجموعه‌ای ولایت‌پذیر، عالمانه، عدالت‌خواه و ظلم‌ستیز یاد کرد که با حفظ روحیه بسیجی خویش همواره در برابر توطئه های دشمن همچون دوران دفاع مقدس ایستادگی می کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه بسیج ما برخواسته از همین مردم است، افزود: بسیج بی‌ منت در کنار مردم و مسؤولان با پاسداری از انقلاب اسلامی، به وظیفه دینی و انقلابی خویش عمل می‌کند.

گفتنی است، اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان در مصلای شهر خرم‌آباد در پنجم آذر ماه، برگزاری نشست بصیرتی بسیجیان و اعزام تیمهای درمانی به مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته بسیج در لرستان است./9459/203ب2

ارسال نظرات