۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۴۶۲۹۹۰
آیت الله علما:

دیدار با خانواده شهدا تداوم بخش تفکر انقلابی در کشور است

آیت الله علما با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا تداوم بخش تفکر انقلابی در کشور است، گفت: تفکر و سیره شهدا باید تداوم یافته و راه آنها پیش روی نسل جوان کشور قرار گیرد.
دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری دیدار با خانواده شهید مهدی امیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به همراه جمعی از مسؤولان شامگاه گذشته با خانواده شهید مهدی امیری دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا افتخاری بزرگ بوده و تداوم این دیدارها و تجلیل از خانواده معزز شهدا عامل تداوم تفکر انقلابی در کشور است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: شهدا اقتدار و عزت را به کشور هدیه کردند و اجازه ندادند خدشه ای بر این صلابت و بر افکار متعالی انقلاب اسلامی وارد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تفکر و سیره شهدا باید تداوم یافته و راه آنها پیش روی نسل جوان کشور قرار گیرد، نباید اجازه داد نسل جوان به بیراهه کشانده شوند بلکه با معرفی الگوهای شایسته و کامل می توان طریق صحیح را به آنها نشان داد.

امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: شهدا به تبعیت از حضرت عباس(ع) مطیع امر ولی فقیه بوده و ویژگی ولایت پذیری در وجود آنها نهادینه شده بود.

قربانی یادآور شد: هوانیروز حدود 83 نفر از بهترین خلبان های خود را در دوران جنگ تحمیلی و بیش از 10 خلبان را در درگیری هایی با پژاک پس از جنگ تحمیلی از دست داد که نشان دهنده روحیه ولایت پذیری در میان هوانیروز است.

وی تأکید کرد: روحیه ولایتمداری امروز در جامعه جاری و ساری بوده و همه مردم مدافع ولایت فقیه بوده و از حریم ولایت پاسداری می کنند.

فرمانده هوانیروز استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ارادت نیروهای هوانیروز استان به امام جمعه کرمانشاه، گفت: هوانیروز به آیت الله علما علاقه‌مند بوده و ایشان را الگوی اخلاقی خویش قرار داده اند.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: امروز نیز اگر در مملکت احساس خطری به وجود آید هوانیروز همچون شهید امیری ها، شهید شیرودی ها و شهید کشوری ها آماده جانفشانی برای ولایت و کشور و مردم است./857/202/ب2

ارسال نظرات