۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۶۲۶۴۳
امام جمعه بهشهر:

تفکر بسیجی سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب است

امام جمعه بهشهر بسیج را عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: تفکر بسیجی سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب است.
امام جمعه بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان بسیج این شهرستان، گفت: امنیت، بصیرت، بیداری، شجاعت، مقاومت و پایداری، عشق و شور به حسین(ع) محصول اربعین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که اربعین امتداد حرکت کربلا است، افزود: همه سعی و همت یزید این بود که  با شهادت حسین، اسلام، قرآن، عالمان، محراب و منبر فراموش شوند.

مسؤول حوزه علمیه بهشهر به فلسفه اربعین حسینی اشاره کرد و با بیان این که دشمنان امروز نیز همواره به دنبال اسلام هراسی و اسلام ستیزی هستند، گفت: امام حسین(ع) با تدبیر خانواده اش را در کربلا همراه کرد تا کربلا از یاد و خاطره ها نرود.

حجت الاسلام جباری به روایت ها و احادیثی اشاره و اضافه کرد: شیعیان را برای زیارت قبر امام حسین(ع) تشویق کنید و بسترهای لازم را برای زیارت آماده کنید.

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: علم، سخاوت، شجاعت و محبوبیت در قلب های مؤمنان جای دارد و امروز معجزه امام حسین(ع) نمایانگر این است که جوانان، پیرمرد و پیرزن ها در پیاده روی کربلا شرکت می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهشهر تصریح کرد: حسین مغناطیسی است که دل ها به خود جذب کرده و استکبار، داعش، تروریست ها و همه ظالمان در مات و مبهوت هستند.

حجت الاسلام جباری بر ضرورت شناخت امام حسین(ع) تاکید کرد و با بیان این که سید و سالار شهیدان درس تقویت ایمان، باور و اعتقادات است، ادامه داد: تقویت ایمان و باور، آدمی را به استحکام و مقاومت وا می دارد.

مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، قیام و اعتراض، شور و شعور دومین درس کربلای حسینی دانست و با بیان این که بلندهمتی موضوع مهم واقعه کربلا است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی نیز با الگو قرار دادن این نهضت عظیم در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاده اند.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، این هفته یادآور رشادت ها و بصیرت این نیروی مقاوم مردمی در دفاع از آرمان های انقلاب است، گفت: تفکر بسیج همواره پشیبانی امن برای انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران از بسیج به عنوان یک کارخانه انسان سازی یاد کرد و با بیان این که حضور بسیج در هر صحنه و عرصه ای پربرکت بوده است، گفت: کارنامه بسیج در دهه های اخیر همواره با موفقیت همراه بوده است.

مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، انقلابی گری را یکی از ویژگی ها و شاخص های مهم نیروی مردمی بسیج دانست و خاطرنشان کرد: انقلابي گري در بسيج و بسيجي  متبلور است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که بسیج امروز دیگر یک نیرو و تشکیلات نیست بلکه یک تفکر اسلامی و انقلابی است، افزود: تأثیرات مناسبت این تفکر انقلابی امروز در بسیاری از کشورهای جهان به ویژه در سوریه و عراق به وضوح می بینیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اگر تفکر بسیجی نبود امروز تروریست های تفکیری همه کشورهای اسلامی را به تصرف خود در آورده بودند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با بهره گیری از این گفتمان انقلابی امروز گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا امروز در حال نابودی و بیرون راندن از کشورهای اسلامی منطقه هستند.

مسؤول حوزه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، بسیج را عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: تفکر بسیجی سد محکمی در برابر نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب است.

امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز تفکر بسیج به گفتمان جهانی علیه ظلم و استبداد تبدیل شده است، بیان داشت: دشمن از جهانی شدن این تفکر الهی هراسان و عصبانی است و همه توان خود را جهت تضعیف و خدشه دار کردن این فرهنگ دینی به کار گرفته است./1317/202/ب2

ارسال نظرات