۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۶۲۴۲۲
فرمانده سپاه حضرت ولی عصرخوزستان خبر داد؛

دیدار نخبگان بسیجی استان با رهبر معظم انقلاب/ اعزام بیش از ۲۵ هزار بسیجی به مشهد مقدس

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در تشریح برنامه های هفته بسیج به دیدار نخبگان بسیجی استان با رهبرم عظم انقلاب اشاره کرد.
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولي عصر (عج) خوزستان

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج که عصر امروز، در سالن اجتماعات بسیج رسانه برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامی داشتن هفته بسیج ابراز داشت: هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی ها و رشادت های بسیجیان دلاور در دفاع از نظام اسلامی در خلال جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان این که بسیجیان در سختی ها در کنار نظام اسلامی ایستادگی کردند، افزود: بسیجیان در کنار امام راحل(ره) و رهبر معظم ایستادگی کردند و در هفته بسیج اقداماتی برای معرفی فرهنگ بسیجی و تبیین فعالیت های صورت گرفته در یک سال در شهرها و روستاهای استان انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول محرومیت زدایی و حضور گروه های جهادی در مناطق محروم را از جمله این فعالیت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در این باره اردوهای یک روزه خواهران و برادران در دستور کار قرار دارد؛ همچنین طی همکاری و هماهنگی با دامپزشکی استان در زمینه واکسیناسیون طیور بیش از ۹۰۰ گروه در اردوی سه روزه به مناطق محروم اعزام می شوند.

سردار شاهوارپور سرکشی به خانواده شهدا و جانبازان بسیجی و غبارروبی مزار شهدا در پنج شنبه هفته جاری را از دیگر فعالیت های هفته بسیج برشمرد و اظهار داشت: حضور حماسی بسیجیان در ۵ آذرماه و در مصلاهای نماز جمعه، نشست های بصیرتی با حضور فرهیختگان و هادیان سیاسی بسیج در طول هفته برگزار خواهد شد.

وی برگزاری شب شعر و محافل شعری، رونمایی از کتاب و مقاله نویسی را از برنامه های هفته بسیج عنوان کرد و ادامه داد: اجرای صبحگاه دانش آموزان بسیجی در مدارس، حضور فرماندهان در مراکز آموزشی برای سخنرانی و معرفی بسیج به دانش آموزان و دیدار نخبگان بسیجی استان با رهبرمعظم انقلاب از دیگر فعالیت های این هفته است.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های بسیج از ابتدای سال جاری اشاره و ابراز داشت: جذب نیروهای جدید بسیجی و ایجاد آمادگی در نیروهای بسیجی از اقدامات سال کنونی بوده و در این راستا برنامه های متنوعی برای ارتقای این آمادگی پیش بینی شده است.

این مقام مسؤول به اعزام بیش از ۲۵ هزار بسیجی به مشهد مقدس در نیمه اول سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: اعزام به غرب کشور در قالب اردوهای راهیان نور، اعزام بیش از ۱۸ هزار دانش آموز خواهر و برادر به مناطق عملیاتی، تشکیل حلقه های تربیتی و معرفتی صالحین در مساجد، محرومیت زدایی، اعزام بیش از ۲۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم و ارائه خدمات در زمینه های بهداشت و درمان، ساخت منازل محرومین و فعالیت های فرهنگی از اقدامات صورت گرفته بسیجیان از آغاز سال جاری تاکنون است.

سردار شاهوارپور همکاری با نهضت سواد آموزی در زمینه مبارزه با بی سوادی را از دیگر فعالیت های بسیجیان برشمرد و افزود: اعتیاد زدایی و همکاری با دستگاه های مرتبط با این مسأله در زمینه مبارزه با اعتیاد، فعالیت های فرهنگی، برپایی یادواره شهدا، بزرگداشت شهدای مدافع حرم، حضور در مواکب حسینی جهت خدمت رسانی به زوار در شلمچه و چذابه از دیگر اقدامات صورت گرفته است./۹۴۶۶/202/ب2

ارسال نظرات