۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۶۲۰۶۶
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

مانور عظیم اربعین حسینی مقدمه ای برای نابودی غده سرطانی اسرايیل است

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان اینکه مراسم بزرگ اربعین حسینی مقدمه ای برای پیروزی اسلام در منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی غاصب است، گفت: حضور میلیونی مسلمانان در آیین عزاداری اربعین حسینی پادزهری در برابر غده سرطانی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیسم خواهد بود.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان اینکه اربعین یک واژه اخلاقی، تربیتی، سیاسی، معنوی و نماد حرکت است، اظهار داشت: به برکت همین اربعینها بود که انقلاب اسلام ایران به پیروزی رسید و حکومت طاغوتی را از میان برچید.

وی با بیان اینکه همین مراسم بزرگ اربعین حسینی نیز مقدمه ای برای پیروزی اسلام در منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی غاصب است، ابراز داشت: حضور میلیونی مسلمانان در آیین عزاداری اربعین حسینی پادزهری در برابر غده سرطانی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی خواهد بود.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی اربعین حسینی را گذرگاه قدس عنوان و تصریح کرد: راه قدس از کربلا می گذرد و به فضل الهی با گامی به جلو همین اربعین های حسینی رژیم صهیونیستی را برای همیشه از روی زمین محو و نابود خواهد کرد و دیگری اثری از آن بر روی زمین باقی نخواهند ماند.

وی با بیان اینکه اربعین رمز جاودانگی و ماندگاری آرمانها و تفکر عاشورایی امام حسین(ع) است، خاطرنشان کرد: به فضل الهی و عنایات ائمه اطهار(ع) ملت بزرگ ایران و پیروان مکتب عاشورایی امام حسین(ع) از هر نقطه ای در عالم خود را برای راهپیمایی اربعین حسینی حاضر کرده اند و این مانور عظیم سیاسی معنوی را تحقق بخشیدند.

حجت الاسلام حاجی زاده بیان داشت: اربعین حسینی مانور عظیم دشمن‌شکن است که با حضور بیست‌ میلیونی زائران کربلا در سالهای گذشته از کشورهای مختلف لرزه بر اندام وهابیت و حامیان غربی عربی آنها انداخت، امسال نیز حضور انبوه زائران هم از نظر کمی و هم ازنظر کیفی نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه به برکت همین اربعین حسینی مقدمه برچیده شدن و از میان رفتن وهابیت و داعش در منطقه فراهم خواهد شد، گفت: داعش و گروهای تکفیری تروریستی به زودی و به فضل الهی از منطقه به ویژه عراق بیرون رانده خواهند شد و لوث وجود کثیف آنها برچیده خواهد شد، داعش رو به اضمحلال و نابودی است.

امام جمعه اهر مکتب حسینی را محرک بسیاری از حرکتهای انقلابی و ضد ظلم در جهان دانست و ابراز داشت: زیارت اربعین امام حسین(ع) از علائم تشیع و پیروی از سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است و این حرکت عظیم برای زنده نگه‌داشتن پرچم ابا‌عبدالله الحسین(ع) و اسلام ناب محمدی ضرورت دارد، این مکتب حسین است که اسلام را زنده نگه‌داشته است./۸۵۴/302/ب2

ارسال نظرات