۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۴۶۱۵۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

فعالیت 300 مبلغ به مناسبت دهه پایانی صفر در استان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام و فعالیت 300 مبلغ خواهر و برادر در مناطق تبلیغی استان لرستان به مناسبت دهه پایانی ماه صفر خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اربعین را فرصتی ارزشمند در جهت تحکیم و تقویت ارزشها در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا مبلغان نقش بسزایی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه اعزام مبلغ در مناسبتهای دینی و در طول سال از برنامه های محوری تبلیغات اسلامی است، گفت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر نیز 300 مبلغ به مناطق تبلیغی استان اعزام و مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: با استفاده از فرصتهای تبلیغی همچون دهه پایانی ماه صفر مبلغان اعزامی باید با ترویج فرهنگ صحیح دینی و سبک زندگی اسلامی در جهت مقابله با فرهنگهای غربی و آگاه سازی آحاد جامعه از آسیب های حاصل از فرهنگ غرب به انجام رسالت خویش بپردازند.

وی اربعین را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: با استفاده از این فرصتها باید از ظرفیتهای تبلیغی بهره برد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور میلیونی مردم دنیا در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، اظهار داشت: مراسم پیاده روی اربعین بزرگ ترین همایش مردمی است و پیام این حضور ادامه راه شهدا و آرمانهای اهل بیت(ع) است.

پیاده روی اربعین نماد عزت مسلمانان است

وی در ادامه پیاده روی اربعین را نماد عزت مسلمانان عنوان کرد و گفت: این حضور مسلمانان وحدت آنان را به رخ جهانیان می کشاند و توطئه های استکبار را خنثی می کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان اقامه نماز جماعت، سخنرانی با محوریت اربعین و بیان احکام و معارف دین، انتقال پیام آن، بیان سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) در جهت تقویت باورها و اعتقادات دینی جوانان را از برنامه های تبلیغی مبلغان در دهه پایان ماه صفر عنوان کرد./9459/302/ب2

ارسال نظرات