۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۴۶۰۵۸۸
نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت کشور مستلزم همکاری و همدلی مسؤولان و مردم است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت کشور و منطقه مستلزم همکاری و همدلی مسؤولان و عموم مردم است، از این رو باید دلسوزانه و مجدانه در راستای ارتقای فرهنگی و اقتصادی کشور گام برداشت.
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور در حوزه علمیه شهرستان سنقر، ابراز داشت: واقعه عاشورا سراسر حکمت و نکته برای کسانی است که با نگرشی عمیق به آن می نگرند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید از وقایعی چون عاشورا درس عبرت گرفت و آموزه های ارزشمندی از مطالعه این واقعه عظیم به دست آورد.

این مسؤول در ادامه به ارائه گزارش عملکردی پرداخت و خاطرنشان کرد: طرح های عمرانی و فرهنگی متعددی در راستای پیشرفت فرهنگی و اقتصادی منطقه در حال پیگیری است.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: پیشرفت کشور و منطقه مستلزم همکاری و همدلی مسؤولان و عموم مردم است، ازاین رو باید دلسوزانه و مجدانه در راستای ارتقای فرهنگ و اقتصاد کشور گام برداشت و اجازه نداد دشمنان با ایجاد دلسردی کشور را از پیشرفت بازدارند.

وی مسؤولیت پذیری را رکن اساسی در پیشرفت دانست و گفت: هر کس در هر سمتی که قرار دارد باید نسبت به انجام وظایف خود متعهدانه و مسؤولانه عمل کند و عملکردی خوب و شایسته از خود نشان دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشرفت و اقتدار کشور در گرو تلاش و اهتمام مردم برای ساختن کشوری مقتدر و بی نیاز از دشمنان است و این امر تنها با مشارکت جمعی مردم محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی کیا بیان داشت: حوزه های علمیه نیز در مسیر پیشبرد اهداف نظام باید جدیت لازم را به کار بندند و با تولید فکر و ترویج مبانی دین جامعه را از نظر دینی و علمی تقویت کنند.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: طلاب باید مشاورانی خوب برای مسؤولان باشند و با چشم بینا نواقص موجود را رصد و گزارش کنند و در راه اصلاح نواقص گام بردارند./857/203/ب2

ارسال نظرات