۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۴۶۰۴۵۴
مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان خبر داد؛

اعزام 1600 روحانی مبلغ خراسان رضوی به پیاده روی بزرگ اربعین

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان گفت: ستاد مردمی اربعین حسینی 1600 روحانی مبلغ خراسان رضوی را به پیاده روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می کند.
حجت الاسلام وفایی

حجت الاسلام وفایی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بالاترین خدمت به مردم را تقویت فرهنگی دینی جامعه اسلامی خواند و رفع بسیاری از ناهنجاری های محله و منطقه را در گرو  تقویت مساجد به عنوان یکی از مهمترین مراکز دینی دانست.

وی ادامه داد: هم اکنون 1300 مسجد در سطح مشهد و بسیاری از مساجد در سطح استان فعال بوده و در آنها نماز جماعت سه گانه و برنامه های فرهنگی هنری در جهت اشاعه امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود.  

مدیر مرکز رسیدگی به اموز مساجد خراسان با بیان این که در استان خراسان مساجد غیر فعال نیز کم نیستند، خاطرنشان کرد: محوری ترین نقش مسجد در جامعه اسلامی جذب جوانان و نوجوانان و ارائه برنامه های تربیتی فرهنگی در راستای ایستادگی برابر شبیخون فرهنگی دشمنان است.

حجت الاسلام وفایی افزود: ستاد مردمی اربعین 1600 روحانی مبلغ را به پیاده روی بزرگ اربعین حسینی با محوریت مساجد استان خراسان بزرگ اعزام می کند.

وی افزود: امت اسلامی در ارتباط با دوست و دشمن و تبیین مواضع صریح انقلاب اسلامی باید بکوشند تا فرهنگ استکبار ستیزی در  مساجد نیز تقویت و نهادینه شود.

شایان ذکر است؛ در مرکز رسیدگی به امور مساجد تربت حیدریه از ۳۶۱ مسجد در سطح شهرستان ۸۰ درصد فعال بوده و در ۴۴ مسجد نیز اقامه نماز صبح بصورت منظم انجام می شود./864/ 303/ب3

ارسال نظرات