۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۴۶۰۲۰۴
معاون آموزش حوزه آیت الله بهاری:

مشکلات پژوهشی حوزه آیت الله بهاری برطرف شود

حجت الاسلام رستگار گفت: از جمله فعالیت های درخور این حوزه حضور اساتید اخلاق در این حوزه مبارکه است که به پیشبرد اهداف والای حوزه های علمیه در این شهرستان کمک شایانی کرده است.
پژوهش

حجت الاسلام مهدی رستگار معاون اموزش حوزه علمیه آیت الله بهاری شهرستان بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به فعالیت های انجام شده در این حوزه اظهار داشت: این حوزه از سال ۷۵ با چهار استاد در چهار پایه فعالیت های خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مشکلات مهم در حوزه نبود معاون پژوهش، امکانات پژوهشی و رایانه و دیگر امور است که اهم آنها کتابخانه مجهز برای استفاده طلاب در این حوزه است.

معاون آموزشی حوزه آیت الله بهاری ابراز داشت: متاسفانه امکانات عمرانی در این حوزه بسیار ضعیف است و طلاب در حد امور روزمره تحصیلی فعالیت دارند و امکان خاصی برای بهبود کیفیت تحصیلی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: از جمله فعالیت های درخور این حوزه حضور اساتید اخلاق در این حوزه مبارکه است که به پیشبرد اهداف والای حوزه های علمیه در این شهرستان کمک شایانی کرده است.

حجت الاسلام رستگار از برگزاری اردوهای تابستانی در این حوزه خبر داد و گفت: اردوهای فرهنگی و آموزشی برای طلاب پایه اول برگزار می شودکه به ارتقای توان علمی و تبلیغی آنها می افزاید.

وی تصریح کرد: برگزاری دروس اخلاق به صورت انفرادی و کارگاهی بسیار مهم است که در این حوزخه تاثیر فراوان و بسزایی داشته است و موجب ارتقای اخلاقی طلاب شده است.

معاون آموزش حوزه آیت الله بهاری ابراز داشت: در هر ماه یک بار امتحانات کتبی و شفاهی از طلاب گرفته می شود و امتحان شفاهی در پایان هر هفته در مدرسه برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به اهمیت توجه نظارت بر عملکرد علمی طلاب گفت: برگه های فرم گزارش علمی طلاب به صورت هفتگی به مدیریت مدرسه ارائه می شود./979/302/ب3

ارسال نظرات