۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۶۰۰۸۰
استاد حوزه علمیه:

حوزه های علمیه در مسیر ترویج معنویت در جامعه اسلامی گام بردارند

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه حوزه های در مسیر ترویج معنویت در جامعه اسلامی گام بردارند، گفت: گسترش معنویت از وظایف اصلی حوزه های علمیه است و در این مسیر به خوبی نقش آفرینی کرده اند.
استاد حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام  اسدالله رشیدی استاد حوزه علمیه لحظاتی پیش با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بیان کرد: حوزه های علمیه اخلاق نیکو را در جامعه اسلامی فرهنگ سازی کنند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به نقش حوزه های علمیه در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه به خوبی نشان داده اند که می توانند در فضای مجازی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

حجت الاسلام رشیدی با تاکید بر اینکه حوزه های علمیه در مسیر ترویج معنویت در جامعه اسلامی گام بردارند، گفت: گسترش معنویت از وظاف اصلی حوزه های علمیه است و در این مسیر به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه حوزه های علمیه امروز به خوبی توانسته اند در مسیر تحقق و ترویج معنویت در جامعه اسلامی گام بردارند، اظهار داشت: حوزه های علمیه در کشور باید با رفع چالش‌ها، نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب و خنثی کنند.

حجت الاسلام رشیدی خاطر نشان کرد: رسانه های حوزوی مسائل مهم حوزوی و کشور را مخابره می کنند و این مهم یک خدمت بزرگ برای جامعه اسلامی محسوب می شوند.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: حوزه های علمیه در واقع خمیر مایه اصلی حکومت دینی هستند و این خمیر مایه از سوی خبرگزاری های اختصاصی نظیر خبرگزاری رسا خبر را فرآوری می کند.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند./842/پ202/ب1

ارسال نظرات