۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۶۰۰۵۷
عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین:

وجود آیت الله موسوی اصفهانی منشأ برکات فراوان در حوزه علمیه همدان است

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خدمات ارزنده این عالم بزرگوار در همدان بر هیچ کس پوشیده نیست و حضور وی در همدان سبب تقویت حوزه های علمیه و پویایی هر چه بیشتر در حوزه علمیه همدان است.
حجت الاسلام رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، جمعی از طلاب و فضلای همدانی مقیم قم همراه با نماینده طلاب و فضلای حوزه علمیه همدان در تهران صبح امروز با آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی دیدار و از وی عیادت کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اهمیت توجه حوزه های علمیه به بزرگان اظهار داشت: یکی از مهم ترین ویژگی های حوزه های علمیه که سنت دیرینه حوزه است تقدیر و توجه به بزرگان و پیشکسوتان در حوزه های علمیه است.

وی با اشاره به خدمات ارزشمند آیت الله موسوی اصفهانی در حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: ایت الله موسوی اصفهانی با دعوت آیت الله موسوی همدانی سکان دار حوزه علمیه همدان شد و از آن پس بسیاری از امور مربوط به حوزه های علمیه رویکرد متفاوتی یافت.

عضو هیات رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: خدمات ارزنده این عالم بزرگوار در همدان بر هیچ کس پوشیده نیست و حضور ایشان در همدان سبب تقویت حوزه های علمیه و پویایی هر چه بیشتر در حوزه علمیه همدان است.

وی با اشاره به پیشرفت کمی و کیفی در حوزه علمیه همدان بعد از زعامت آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: تحصیل طلاب تا سطح سه و حضور اساتید برجسته حوزوی در همدان از برکت وجود و دغدغه وی در پیشبرد اهداف عالی حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به اهمیت حضور آیت الله موسوی اصفهانی در حوزه علمیه همدان گفت: امید است که با دعای طلاب حوزه علمیه همدان و فضل پروردگار دوره نقاهت ایشان تسریع یافته و حوزه همدان از وجود ایشان مستفیض شود.

وی در پایان اظهار داشت: امروز خدمات آیت الله موسوی اصفهانی بی شک مورد تقدر و تشکر رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و امت بصیر و انقلابی همدان است.

گفتنی است آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان چندی پیش به دلیل بیماری مورد عمل جراحی قرار گرفت و حال عمومی ایشان رو به بهبودی است./202/979/ب1

ارسال نظرات