۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۴۵۹۷۶۶
معاون آموزش مدرسه امام خمینی بندرامام خبر داد؛

ارزیابی کیفی تدریس اساتید از سوی شورای آموزشی مدرسه

معاون آموزش مدرسه امام خمینی(ره) بندرامام با اشاره به فعالیت های این معاونت، از ارزیابی کیفی شیوه تدریس اساتید به وسیله شورای آموزشی مدرسه خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام غفار ضغیبی، معاون آموزش مدرسه امام خمینی(ره) بندرامام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به عدم پذیرش طلبه در سال تحصیلی جدید، گفت: در سال تحصیلی جدید همچون سال های گذشته طلبه های مدرسه را در مدارس شهرستان به ویژه دوره دبیرستان برای تبلیغ معارف دینی، جذب طلبه های جدید و آشنایی دانش آموزان با حوزه اعزام کرده ایم.

معاون آموزش مدرسه امام خمینی(ره) بندرامام اظهار داشت: در این طرح طلبه ها دو روز در هفته به مدارس اعزام و از این طریق تلاش داریم تا طلبه هایی را برای سال تحصیلی 96 ـ 97 گزینش و با بهره مندی از محضر اساتید بومی جذب مدرسه کنیم.

این مقام مسؤول ابراز داشت: معاونت آموزش در کنار نظارت بر فعالیت های آموزشی طلبه ها و اساتید، شیوه تدریس، ضبط دروس ارائه شده و ارزیابی کیفی آنها از سوی شورای آموزشی، تعیین نقاط قوت و ضعف شیوه های درسی، گوشزد کردن نقاط ضعفی تدریس به اساتید مربوطه و تشویق اساتید در استفاده از نقاط قوت را مدنظر قرار می دهد.

حجت الاسلام ضغیبی به نظارت بر کلاس های مباحثه ای طلبه ها، خلاصه نویسی، برگزاری هفتگی امتحانات، برگزاری حداقل 4 امتحان میان ترم جهت آمادگی طلبه ها و ارائه مشاوره درسی از سوی اساتید اشاره و افزود: کارگاه های علمی و کلاس های فوق العاده ای از جمله کلاس تخصصی قرآن، زبان خارجه و خط در سال تحصیلی گذشته برگزار که امسال نیز بنای تشکیل آنها را داریم.

وی به برگزاری امتحانات ترم اول سال تحصیلی جدید در اول دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به دستور مرکز مدیریت امتحانات ترم دوم تحصیلی نیز جهت بهره بری طلبه ها از ماه مبارک رمضان به اردیبهشت ماه منتقل شده و از این حیث تاکنون با توجه به محدودیت زمانی در اجرای کلاس های فوق ناتوان بودیم./۹۴۵۶/302/ب2

ارسال نظرات