۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱
کد خبر: ۴۵۹۵۳۵
امام جمعه موقت همدان:

حرکت اربعین نشان دهنده قدرت و عظمت اسلام است

حجت الاسلام جوادی گفت: حرکت مردمی اربعین پیام های فراوانی با خود به همراه دارد و این امر نشان دهنده قدرت تشیع و اسلام است و تمام هزینه ها بر عهده مردم است.
حجت الاسلام جوادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد جوادی استاد حوزه علمیه همدان در خطبه نماز جمعه همدان با اشاره به اهمیت توجه انسان به مهذب بودن اظهار داشت: انسان باید در همه مراحل زندگی خود تلاش کند که خود در زمره نیکان قرار دهد.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) ابراز داشت: این که انسان نسبت به انجام کارهای خوب خوشحال و نسبت به انجام کارهای بد ناخشنود باشد نشان از بندگی شخص دارد.

امام جمعه موقت همدان با بیان این که اگر توبه راستین صورت گیرد همه اعمال زشت انسان به حسنه تبدیل می شود ابراز داشت: توبه با دو شرط پشیمانی از گناه و عدم رجوع دوباره به گناه مقبول است.

وی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: لازمه نتیجه دادن امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی دقیق است و با بگیر و ببند کار درست نمی شود.

حجت الاسلام جوادی گفت: امنیت امروز جامعه مرهون جانفشانی مدافعان حرم است که با بذل جان خود در برابر جبهه کفر و تکفیر ایستادگی می کنند.

وی افزود: حضور پر شور مردم در 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود و روز 13 آبان ماه یادآور روزهای به یادماندنی در تاریخ این مرز و بوم است.

امام جمعه موقت همدان گفت: تبعید امام در روز 13 ابان ماه واقع شد و از طرفی تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 نیز در همان زمان بود.

وی با اشاره به اهمیت تسخیر لانه جاسوسی گفت: امام تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم توصیف کردند و فرمودند که کار دانشجویان پیرو خط امام از انقلاب بزرگ تر بود.

حجت الاسلام جوادی تصریح کرد: حرکت مردمی اربعین پیام های فراوانی با خود به همراه دارد و این امر نشان دهنده قدرت تشیع و اسلام است و تمام هزینه ها بر عهده مردم است./201/979/ب1

ارسال نظرات