۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۴۵۹۱۸۰
فرمانده سپاه عاشورا:

جنگ نرم دشمنان در ابعاد مختلف تداوم دارد

سردار کریمیان با بیان این‌که جنگ نرم دشمنان در ابعاد مختلف تداوم دارد، گفت: شکست پروژه نفوذ دشمنان نیازمند هوشیاری مردم و دولتمردان است.
سردار کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع بسیجیان شهرهای جلفا و هادی‌شهر با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی و در رأس آن آمریکا هیچ‌گاه دست از دشمنی علیه ملت ایران برنداشته‌اند، اظهار داشت: در هر دوران غرب با فتنه و توطئه‌ای جدید وارد میدان مقابله با اسلام و تشیع شده است.

وی با بیان این‌که بعد از پیروی انقلاب اسلامی، نظام سلطه همواره به دنبال مقابله با صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: آمریکا در طول تاریخ هیچ وقت خیرخواه ملت ایران نبوده است؛ دیر و زود عده‌ای که دل به وعده‌ایی آمریکایی داده‌اند، به بدعهدی ایالات متحده ایمان خواهند آورد.

سردار کریمیان در ادامه به تشریح مراحل توطئه و دشمنی آمریکا علیه انقلاب اسلام ایران پرداخت و گفت: دشمنان در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب به دنبال راه‌اندازی و تقویت حرکات قوم گرایانه، با هدف تجزیه ایران بودند و در این راستا، گروهک های ملحد را نیز برای جلوگیری پیشرفت انقلاب اسلامی به کار گرفتند.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: با شکست این توطئه، فتنه جدیدی با هدف ایجاد انحراف با افکار التقاطی و انحرافی شکل گرفت؛ که البته این نقشه شوم نیز با هوشیاری مردم و رهنمودهای امام خمینی(ره) با شکست مواجه شد، اما دشمنان دست بردار نبودند و گزینه نظامی و راه‌اندازی جنگ نیابتی به دست صدام را اجرایی کردند.

وی تصریح کرد: هدف صدام، حمله به ایدئولوژی بود و نه حمله به خاک، دف این جبهه مهار انقلاب و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی بود که با رهبری داهیانه خمینی کبیر، ظرفیت انقلاب اسلامی در محدوده جغرافیایی ایران محدود نشد و با این جنگ، انقلاب به کل دنیا صادر شد.

سردار کریمیان ادامه داد: دشمن سومین شکست خود را در جبهه نظامی تجربه کرد، که البته بعد از جنگ نیز دشمن دست‌بردار نبود و جبهه جدیدی را به گستره تمام ایران پیش روی کشور باز کرد، غرب جنگ نرمی را آغاز کرد که ماهیت آن مانند جنگ‌های قبلی بود ولی شکل آن عوض شد.

وی راه‌اندازی کودتای مخملی، تغییر سبک زندگی و جابجایی ارزش و ضد ارزش را مرحله بعدی نقشه دشمنان در جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: حماسه مردم ایران در 9 دی مشتی آهنین بر یاوه‌گویی‌های غرب در منطقه و جهان بوده است، هر چند دشمنان باز هم عبرت نگرفتند و پروژه جدیدی علیه نظام اسلامی ایران آغاز کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که تهدید نظامی و نشستن پشت میز مذاکره، جبهه جدیدی بود در برابر ایران بوده است، گفت: نظام سلطه می‌دانست تمامی منافع استکباری در دسترس ایران، با حمله نظامی منهدم خواهد شد، از این رو مجبور به نشستن در پشت میز مذاکره شد که اصلی‌ترین عامل قدرت بازدارندگی ایران بوده است.

سردار کریمیان با بیان این‌که جنگ نرم دشمنان در ابعاد مختلف تداوم دارد، گفت: شکست پروژه نفوذ دشمنان نیازمند هوشیاری مردم و دولتمردان است؛ ضمن این‌که تهدیدهای امنیتی دشمن نیز ادامه دارد، اما با مجاهدت نیروهای اطلاعاتی سپاه و سربازان گمنام امام زمان، همواره شکست عاید دشمنان شده است./935/204/ب2

ارسال نظرات