۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۵۸۵۹۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

امنیت همه‌جانبه و پایدار ایران اسلامی مرهون هدایت رهبری است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز عدم آرامش و تزلزل در جهان بیداد می‌کند اما با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، کشور ایران در سایه اسلام و با مدیریت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارای امنیت همه‌جانبه و پایدار است.
حجت الاسلام یعقوبی - دیدار با مدیران تأمین اجتماعی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان تأمین اجتماعی استان، اظهار کرد: تأمین اجتماعی از جایگاه بسیار مهمی در جامعه برخوردار بوده و کار این سازمان «احسن الاعمال» است؛ زیرا در پی گره‌گشایی امور مردم است.

وی اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی باید بر پایه افزایش روحیه امیدواری به زندگی مردم، در حال و به‌ ویژه آینده حرکت کند و نسبت به ساماندهی امور رفاهی و ساخت پشتوانه‌ای برای فرداهای زندگی مردم گام بردارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: تأمین اجتماعی به معنای خدمت کردن به مردم جامعه برای آرامش بخشی بوده و باید نقطه امیدی برای مردم در دوران بیماری و سالهای کهولت سن باشد تا مردم جامعه بتواند در این دوران سخت، با رفاه و بدون دغدغه به زندگی عادی خود ادامه دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز عدم آرامش و تزلزل در جهان بیداد می‌کند اما با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، کشور ایران در سایه اسلام و با مدیریت و هدایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دارای امنیت همه‌جانبه و پایدار است.

وی افزود: در این میان جوهر کار تأمین اجتماعی بسیار مقدس است؛ زیرا این سازمان در زمانه‌ای که مردم زندگی‌های پرمشغله‌ای را تجربه می‌کنند، احساس آرامش و امید را در عمل به جامعه القاء می‌کند.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی از مسؤولان تأمین اجتماعی خواست تا با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی مردم جامعه که در حال حاضر اوضاع مناسبی ندارند؛ نسبت به تأمین رفاه و امنیت آنها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های اسلامی هر کس بتواند رنج مردم را کم کند؛ خدا و رسول و ائمه اطهار(ع) را خشنود کرده و هر فردی که بتواند مشکلات مردم را گره‌گشایی کند، در روز قیامت که هیچ فریادرسی نیست، خداوند متعال به فریادش خواهد رسید و تأمین اجتماعی نیز مصداق این امر است./9314/202/ب2

ارسال نظرات