۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۵۷۹۰۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام:

۷۰ موکب در شهر و پایانه مرزی مهران ایجاد خواهد شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام از اجرای طرح یاوران معنوی در اربعین امسال برای نخستین بار خبر داد و گفت: در اجرای این طرح زائران به صورت گروهی از سوی یک روحانی و مداح تا اماکن مقدس شهر کربلا همراهی خواهند شد.
فتاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمد فتاحی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، امروز در نسشت هماهنگی برنامه های اربعین اعلام کرد: همزمان با ایام اربعین حسینی، ۱۳۰ مبلغ روحانی در مهران برای اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی مستقر می شوند.

وی بیان داشت: این روحانیان در طول ایام اربعین فعالیت هایی نظیر اقامه نماز جماعت، مشاوره های مذهبی و پاسخگویی به سوالات شرعی را انجام می دهند.

وی گفت: همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته با همکاری هیات های مذهبی استان ۷۰ موکب در شهر و پایانه مرزی مهران و سایر شهرهای مسیر تردد زائران اربعین ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام فتاحی از اجرای طرح یاوران معنوی در اربعین امسال برای نخستین بار خبر داد و گفت: در اجرای این طرح زائران به صورت گروهی از سوی یک روحانی و مداح تا اماکن مقدس شهر کربلا همراهی خواهند شد.

وی دایر کردن سه جایگاه اجرای مراسم در پایانه مرزی مهران، پل زائر و جنب ترمینال برکت و اجرای برنامه های سخنرانی و مداحی و همچنین زیارت اربعین از سوی هر زائر به نیابت یک شهید را از دیگر برنامه های در دست اقدام این کمیته در اربعین امسال برشمرد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام نیز در این نشست بر ضرورت هماهنگی و جلوگیری از موازی کاری از سوی دستگاه های عضو این کمیته برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی تاکید کرد./203/879/ب1

ارسال نظرات