۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۴۵۷۴۲۸
آیت الله طه محمدی:

مشکلات رفاهی زوار اربعین برطرف شود

امام جمعه همدان گفت: خدمت به زوار امام حسین(ع) اجر بسیاری دارد که باید با ایجاد و ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی موجبات زیارت بی دغدغه آنان را فراهم کنیم.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در جلسه ستاد اربعین که ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به فعالیت های موکب های استان همدان در نجف و کربلا، گفت: موکب های فرهنگی باید جنایات و ظلم آل سعود را به مسلمانان انعکاس دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روایت گری در برابر ظلم آل سعود به مسلمانان بسیار مهم و اثر گذار است و پس از این همه ظلم و جفا لازم است تا مقابله جدی در برابر وهابیت صورت گیرد.

امام جمعه همدان افزود: با تمام مشکلات و گرفتاری های دشمنان اسلام برای نهضت امام حسین(ع) هنوز هم مکتب و نهضت امام حسین با شور و حرارت وصف ناشدنی در دلها حکومت می کند.

وی با بیان این که خدمت به زوار امام حسین اجر فراوانی دارد گفت: خدمت به زوار امام حسین(ع) اجر بسیاری دارد که باید با ایجاد و ارائه خدمات بهداشتی و رفاهی موجبات زیارت بی دغدغه آنان را فراهم کنیم.

آیت الله طه محمدی با اشاره به جایگاه خدمات رفاهی در جذب مردم در این مسیر اظهار داشت: ارائه خدمات زیارتی افزون بر اجر و ثواب موجبات سلامتی مردم را برای آنان به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید با ارائه خدمات مطلوب به مردم سبب نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران به جهان شد و حضور میلیونی در این مراسم وحدت و همدلی میان مسلمانان را به همراه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: همه ارگان ها باید با تمام تجهیزات خود و با گروه های نظارتی مشکلات موجود در این مسیر را برطرف کنند./202/979/ب1

ارسال نظرات