۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۵۶۷۸۵
مدیر دفتر برنامه‌ریزی حوزوی دانشگاه امام صادق:

آیت الله مهدوی کنی در ولایت ذوب بودند

مدیر دفتر برنامه‌ریزی حوزوی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه استاد آیت الله مهدوی کنی در ولایت ذوب بود، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره ایشان فرمودند: آیت الله مهدوی با تمام وجود و وزنه‌ای که داشتند خود را خرج انقلاب کردند.
اسلامی

حجت الاسلام محمد مهدی اسلامی، استاد حوزه علمیه و مدیر دفتر برنامه‌ریزی حوزوی دانشگاه امام صادق(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت ولایی استاد آیت الله مهدوی کنی، گفت: بنده سابقه بیش از سی سال شاگردی و تلمذ در محضر آیت الله مهدوی کنی را داشتم.

وی افزود: سراسر وجود، سکنات و رفتار استاد آیت الله مهدوی کنی برای شاگردان و حتی عموم مردم درس و الگو بود.

حجت الاسلام اسلامی بیان داشت: آیت الله مهدوی کنی از لحاظ سیاسی، تربیتی، علمی، ادب، اخلاق و به طور کلی از هر جهت ایشان سرمشق همگان بودند و هر گروه با هر سلیقه‌ای که داشت می‌توانست گمشده خود را در وجود ایشان پیدا کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه استاد آیت الله مهدوی کنی در ولایت ذوب بود، ابراز کرد: ایشان ولایت فقیه را عین ولایت رسول خدا(ص) قبول داشت آیت الله مهدوی کنی در سرتاسر زندگی خود، دوران مبارزات قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب در تمام لحظات در کنار حضرت امام راحل و بعد از ایشان در کنار رهبر معظم انقلاب بودند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: امام خمینی(ره) جمله‌ای راجع به ایشان فرمودند که راجع به احدی این تعبیر را به کار نبردند حضرت فرمودند: من به ایشان ارادت داشتم، دارم و خواهم داشت؛ حضرت امام آینده ایشان را آینده‌ای سلامت پیش‌بینی می‌کرد.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی حوزوی دانشگاه امام صادق(ع) اظهار داشت: آیت الله مهدوی ولایت مقام معظم رهبری را نیز عین ولایت امام راحل قبول داشت و از رهبر معظم انقلاب بسیار با عظمت یاد می‌کردند گویا ایشان شاگرد و حضرت آقا استاد ایشان هستند در حالی که به لحاظ سنی ایشان از رهبر معظم انقلاب بزرگتر بودند.

وی در پایان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درباره ایشان فرمودند: آیت الله مهدوی با تمام وجود و وزنه‌ای که داشتند خود را خرج انقلاب کرد؛ ایشان ذره‌ای غل و غش و خودخواهی در نهادشان وجود نداشت./813/302/ب3

ارسال نظرات