۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۴۵۶۲۶۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب ‌الامر قزوین:

شعارهای انتخاباتی دولت محقق نشده است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب ‌الامر(عج) استان قزوین گفت: دولت تلاشهای بسیاری را برای تحقق قولهای دکتر روحانی انجام داده است ولی متأسفانه نتایج به دست آمده چندان قابل لمس نیست.
حجت الاسلام علی معبودی

حجت‌ الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب ‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، مسیر انتخابی دولت را اشتباه دانست و گفت: دولت پس از پایان مذاکرات هسته‌ای متوجه این واقعیت شده است که راه حل اصلی برای حل مشکلات جامعه مذاکرات هسته‌ای نیست از این رو برای پاسخگویی به مردم علل برخی از مشکلات را اتفاقات پیشین کشور مطرح می‌کند ضمن اینکه ما منکر مشکلات به جای مانده از دولت سابق نیستیم، با این حال تمام مشکلات از یک چشمه جاری نیستند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به سخنان جهانگیری ابراز کرد: دولت تلاشهای بسیاری را برای تحقق قولهای دکتر روحانی انجام داده است ولی متأسفانه نتایج به دست آمده چندان قابل لمس نیست.

اهمیت تناقضات موجود در بین شعارهای انتخاباتی

وی درباره تناقضات موجود در بین شعارهای انتخاباتی و وضعیت روز اقتصاد تصریح کرد: دولت با راهبردی که در نظر گرفته نتوانسته به چیزی که در ذهن داشته برسد و متأسفانه نتیجه مطلوبی را در این راه به دست نیاورده است.

این استاد حوزه علمیه اظهار کرد: متأسفانه دولت شعر غلطی گفته که خود در قافیه آن گیر کرده است، چراکه از همان ابتدا زلف تمام مشکلات را به مسائل هسته‌ای و تحریم ها گره زده است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب ‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: امروز دولت متوجه شده که مشکل اصلی ما اقتصاد کشور است و با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری برای جلب نظر توده مردم باید کارهایشان رنگ اقتصادی داشته باشند.

وی در پایان علت اصلی عدم پیشرفت در حوزه اقتصاد مقاومتی را بی‌اعتقادی دولتمردان به این امر عنوان کرد و گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات دولت بی‌اعتقادی برخی دولت‌مردان در خصوص اقتصاد مقاومتی در وادی عمل است و این بی‌اعتقادی سبب می‌شود پیشرفتی در این زمینه حاصل نشود./302/853/ب1

ارسال نظرات