۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۴۵۵۷۷۹

وزیر اطلاعات به خراسان جنوبی سفر کرد

حجت الاسلام والمسلمین علوی، وزیر اطلاعات صبح امروز به خراسان جنوبی سفر و در بدو ورود خود با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد.
وزیر اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علوی، وزیر اطلاعات صبح امروز به خراسان جنوبی سفر کرد، وزیر اطلاعات در بدو ورود خود با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کرد و در ادامه نیز به دیدار امام جمعه بیرجند رفت و با وی گفت‌وگو کرد.

حضور در شورای اداری استان و شرکت در شورای تامین استان از دیگر برنامه‌های وزیر اطلاعات در خراسان جنوبی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با وزیر اطلاعات افزود: خراسان جنوبی در شرایط ویژه و خاصی قرار دارد و استان به جهت مرزی بودن و آسیب‌پذیری دارای مسائل مختلفی می‌باشد که شاید به طور مستقیم امنیتی نباشد اما به طور غیر مستقیم دارای شرایط امنیتی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی گفت: با توجه به خشکسالی‌های پیاپی که در استان پهناور خراسان جنوبی وجود دارد مردم در بحث کشاورزی دچار مشکلات گوناگونی هستند و حتی کشاورزی که در روستاها به عنوان اشتغال محسوب می‌شود متوقف شده است.

وی ادامه داد: بی آبی یکی از مشکلات بزرگ استان است که مردم استان و به ویژه روستاییان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی برخی از روستاها برای خوردن آب دچار مشکل هستند، اگر مردم روستاها را ترک کنند دیگر قابل جایگزین نخواهد بود و تخلیه روستاها هم برای دولت زیان‌بار است و هم مردم دچار مشکلات زیادی می‌شوند بنابراین تقاضا می‌شود دولت توجه ویژه‌ای به استان داشته باشد./202/880/ب1

ارسال نظرات