۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۴۵۵۱۸۹
با اقامه نماز از سوی آیت‌الله امامی کاشانی؛

پیکر شهید احمد مایلی در آستان امامزاده حسن آرام گرفت

پیکر شهید سردار احمد مایلی فرمانده گردان هوایی یگان ویژه صابرین با حضور مسؤولان و فرماندهانی از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در امامزاده حسن تشییع شد.
ت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیکر سردار احمد مایلی فرمانده گردان هوایی یگان ویژه صابرین در امامزاده حسن(ع) با حضور مسؤولان و فرماندهانی از نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تشییع شد.

پیکر این شهید پس از تشییع باشکوه از سوی سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار پورجمشیدیان مشاور فرمانده کل سپاه در امور استانی، همرزمان و مردم در جوار امامزاده حسن(ع) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، بر پیکر شهید احمد مایلی نماز اقامه کرد.

سردار احمد مایلی در جریان سقوط یک فروند هواپیمای فوق سبک جایروپلن متعلق به نیروی زمینی سپاه پاسداران در منطقه ایرانشهر و نقطه صفر مرزی و هنگام بازگشت از یک مأموریت شناسایی به همراه کمک خلبان خود جعفر حجتی به شهادت رسید.

احمد مایلی فرمانده گردان هوایی یگان ویژه صابرین بود و در سطح نیروهای مسلح یکی از زبده‌ترین اساتید سقوط آزاد و پرواز با هواپیماهای فوق سبک به شمار می‌رفت.

علت این سانحه برخورد هواپیما با یک کابل نصب شده بین دو ارتفاع برای یک پروژه نیمه تمام، بوده‌ است.

سردار شهید احمد مایلی از نخبگان عرصه چتر بازی، سقوط آزاد و پرواز با هواپیماهای فوق سبک به شمار می‌رفت، همچنین وی جزء اساتید برجسته‌ای بود که آموزش‌های بسیاری از نیروها را در سطح نیروهای مسلح عهده‌دار بود./202/816/ب1

ارسال نظرات