۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۵۳۵۷۸
طی حکمی از سوی استاندار لرستان؛

مشاور استاندار در امور فرهنگی و روحانیت منصوب شد

طی حکمی از سوی استاندار لرستان مشاور استاندار در امور فرهنگی و روحانیت منصوب شد.
حکم انتصاب

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، طی حکمی از سوی استاندار لرستان، مشاور استاندار در امور فرهنگی و روحانیت منصوب شد.

بنا براین گزارش، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر سابق حوزه های علمیه لرستان از سوی هوشنگ بازوند به عنوان مشاور استاندار در امور فرهنگی و روحانیت معرفی شد.

در این حکم آمده است: نظر به تجارب و سوابق روشن و اثرگذار جنابعالی در مسیر ارزشمند تبلیغ، اشاعه شعائر و ارزشهای دینی، شناخت دقیق از منزلت والا و نقش راهبردی و معنوی علما و روحانیان در هدایت جامعه امید است از وجود شما در جهت هدایت جامعه به سمت و سوی پیشرفت، ترقی و کمال فرهنگی و دینی بهره مند شویم.

در این حکم استاندار لرستان با اشاره به ضرورت انکارناپذیر زیرساخت مقوله فرهنگ و به ‌کارگیری و تقویت راهکارهای اصیل فرهنگ ناب دین مقدس اسلام در بهبود سبک زندگی آحاد افراد جامعه و ضرورت تدوین سند جامع فرهنگی استان از سوی دیگر، بیان کرده است: بدین ‌وسیله شما را به عنوان مشاور استاندار در امور فرهنگی و روحانیت منصوب می‌نمایم.

در پایان حکم منصوب شدن مشاور استاندار در امور فرهنگی و روحانیت لرستان آمده است: امید است با اتکال به ذات مقدس حضرت باری تعالی و تحت زعامت روشنگرانه رهبر معظم انقلاب در عمل به وظایف محوله، تحقق سیاستها و برنامه های موکد و مفصل دولت تدبیر و امید در حوزه های یاد شده موفق باشید./101/9459/ب1

ارسال نظرات