۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۵۲۹۱۵
امام جمعه آمل:

درایت رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمنان را خنثی کرده است

امام جمعه آمل تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت و بینش الهی خود تمامی نقشه های دشمن را نقش برآب کرده است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در مراسم بزرگداشت هفته ناجا که در ستاد انتظامی آمل برگزار شد با اشاره به فضیلتهای ماه ذی الحجه اظهارداشت: ذی الحجه بزرگترین و زیباترین روزهای آفرینش، اتمام دین، اتمام نعمت و روزهای انتظار و باورهای‌ دینی وعمل کردن به قرآن کریم است

امام جمعه آمل با اشاره به درپیش بودن ماه محرم ادامه داد: عاشورایی که در محرم الحرام واقع شده و روزی که امام آن زمان و یاران باوفایش به شهادت رسیدند و خاندان عصمت و طهارت به اسارت رفتند از طرفی در آن روز امر به معروف و نهی از منکر دوباره زنده شد و امام حسین(ع) با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

 حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: با واقعه عاشورا به قرآن و اسلام عزیز استحکام و معنایی دوباره بخشیده شد که امروز اسلام معنایی دیگر پیدا کرده و قرآن و عظمت خداوند بر همگان مشهود است.

امام جمعه آمل بیان این که مقام معظم رهبری با درایت و بینش الهی خود تمامی نقشه های دشمن را نقش برآب کرده است، گفت: بخش بزرگی از امنیت جامعه ما به دوش سبزپوشان نیروی انتظامی است که نیروی انتظامی با قاطعیت و جدیت خود باید محبوب دلهای مردم درستکار جامعه شود.

وی تصریح کرد: دو نعمت امنیت و سلامتی مظلوم واقع شدند و تا زمانی که آنها در دستمان هستند قدر نمی دانیم اما زمانی که آنها را از دست می دهیم تازه متوجه می شویم چه نگین گرانبهایی را از دست دادیم.

حجت الاسلام مرتضوی اظهار داشت: امنیت همانند اکسیژن هوا با ارزش است و زمانی که اکسیژن وجود ندارد حیاتی هم در کارنیست و وقتی امنیت از میان جامعه برود حیات هم نابود می شود.

سرهنگ ولی اله گنجیان مقدم، فرمانده نیروی انتظامی آمل در این مراسم اظهارداشت: بنده و همکارانم هر لحظه به فکر ایجاد هرچه بهتر نظم و امنیت هستیم و با قدرت این سیاست را در پیش گرفته و به همه مردم قول می دهیم که مجرمان با عصای مصدومیت وارد زندان شوند و با عصای پیری از آن خارج شوند تا حتی در مناطق کوچک و دور افتاده هم شاهد نظم و امنیت باشیم.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: در بحث سرقت در شش ماهه اول سال در مقایسه با آمار سال گذشته هفت درصد کاهش داشتیم و با‌ همکاری شهروندان عزیز و فهیم آملی و همکاری سایر نهادهای امنیتی و تلاش‌ ماموران انتظامی دستگیری سارقان با افزایش بیست درصدی همراه بود.

وی ادامه داد: با همکاری سپاه و اداره اطلاعات کاهش 150 درصدی جرایم و درگیریهای خشن داشتیم و در بحث جرایم رانندگی بیست درصد کاهش و در تصادفات نیز با کاهش پنجاه درصدی فوتی همراه بودیم.

فرمانده انتظامی آمل خاطر نشان کرد: در شش ماهه اول سال 95 در مقایسه با همین زمان در سال گذشته نیروی انتظامی دوازده درصد افزایش کشف مواد مخدر داشته است.

گنجیان خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدایی سال چهارده هزار و هفتصد و چهار تماس به فوریتهای نیروی انتظامی 110 داشتیم که هشت هزار و نهصد و هفتاد و دو مورد از این تماسها عملیاتی و تشکیل پرونده شد.

وی درباره به موقع رسیدن ماموران انتظامی ادامه داد: به علت وضعیت بد ترافیک و خیابان های باریک و فضاسازی نامناسب اندکی زمان رسیدن ماموران انتظامی زمان می برد که درصدد کاهش این زمانها هستیم.

گنجیان با بیان این که به لطف الهی با انجام حرکات فرهنگی اثربخش توانستیم نزاع دسته جمعی در سال کنونی را دوازده درصد کاهش دهیم، گفت: متاسفانه در بحث جرایم اینترنتی از ابتدای سال تا کنون نسبت به زمان مشابه سال گذشته 125 درصد افزایش داشتیم.

وی با اشاره به این که بنده و همکارانم مخالف تکنولوژی و پیشرفت نیستیم اما استفاده بهینه را به مصرف کنندگان اینترنت توصیه می کنیم، افزود: امروز دشمن به خانه هایمان آمده و باید ابتدا از همین جمع آغاز کنیم تا در بحث عفاف و حجاب دیگر مشکلی در سطح شهر نداشته باشیم./1314/پ202/ج1

ارسال نظرات