۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۵۲۸۰۶
آیت الله علما:

دفاع مقدس الگویی کامل و به تمام معنا برای پیشبرد اهداف نظام است

آیت الله علما در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گفت: دفاع مقدس الگویی کامل و به تمام معنا برای پیشبرد اهداف نظام است، از این رو باید این حماسه عظیم را به نسل جدید شناساند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که در محل ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: دفاع مقدس الگویی کامل و به تمام معنا برای پیشبرد اهداف نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب نوپا با دستان خالی و تحت فشار تحریم ها با توکل به خدا و ایمان و بصیرت همه جانبه در برابر کشورهای متجاوز و مستکبر ایستادگی کرد و حماسه پرافتخار دفاع مقدس را رقم زد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همچون سید و سالار شهیدان تا آخرین قطره خون از قرآن و ارزش های اسلام پاسداری و صیانت کردند و با لبانی تشنه به سوی معبود خود شتافتند و به درجه والای شهادت نائل شدند.

آیت الله علما در ادامه افزود: حماسه دفاع مقدس همچون قیام عاشورا دست دشمنان را رو کرد و چهره واقعی آنها را به جهانیان نشان داد، از این روباید این واقعه و افتخار بزرگ به نسل جوان شناخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه توان نظامی انقلاب اسلامی سبب شده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در برابر ایران زانو بزنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی مروج قرآن و مرکز ثقل صدور اسلام به دنیا است، خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی روز به روز به تعداد مسلمانان واقعی افزوده می شود.

این مسؤول گفت: امنیت یکی از پایه های اصلی دین اسلام است، از این رو باید نیروهای نظامی و انتظامی تمام توان خود را در جهت ارتقای اقتدار نظامی را داشته باشند.

آیت الله علما در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: نیروهای نظامی بازوی توانمند نظام هستند و آرامش و امنیت کشور را مرهون مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی هستیم./857/202/ب2

ارسال نظرات