۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۵۲۷۶۸
مسؤول شورای راهبری بانوان ستاد اربعین کشور:

خواهران طلبه با حضور در راهپیمایی اربعین به هدایتگری و روشنگری بپردازند

مسئول شورای راهبری بانوان ستاد اربعین کشور گفت: خواهران طلاب و استادان برای خرافه زدایی و جلوگیری از انحرافات در تجمع عظیم عالم بشری شرکت کرده و به هدایتگری و روشنگری بپردازند
لاله افتخاری

لاله افتخاری، مسؤول شورای راهبری بانوان ستاد اربعین کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره شرکت بانوان طلاب در راهپیمایی اربعین، گفت: اسلام به ما قدرت داده است که در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، امروز ما باید با حضرت زینب(ع) همراه شویم، در همه بخش‌های جامعه مخاطب شناسی کرده و کلام حق را به همه برسانیم.

وی افزود: با توجه به اینکه برای نخستین بار جایگاهی خاص برای بانوان در راهپیمایی اربعین دیده شد، در این زمینه ما با حوزه‌های علمیه تفاهم‌نامه‌ای نوشتیم که در بخش فرهنگی به روایتگری، تبلیغ، بیان احکام و پاسخگویی به شبهات بپردازند.

افتخاری عنوان کرد: طی چند سال اخیر دشمنان اسلام در اسرائیل مرکز اربعین شناسی راه انداخته‌اند تا بتوانند آن را به انحراف بکشند، بنابراین باید برای شبهه زدایی‌ها تلاش کرد، باید فرهنگ اربعین را به‌ درستی شناخته و آن را به مخاطبان رساند.

مسؤول شورای راهبری بانوان ستاد اربعین کشور بیان داشت: ما در ستاد اربعین سعی کردیم همه دستگاه‌ها را به کار بگیریم، بنابراین در نخستین نشست ویدئوکنفرانسی در خدمت خواهران طالب رسالت آنها را تبیین کردیم، همچنین در نشست بعدی شرایط و زمان برای خواهران اعلام خواهد شد.

افتخاری افزود: از برخی خواهران خواستیم که با هزینه خود ثبت‌نام کنند تا از ظرفیت آنها برای اربعین به‌ صورت هدایت‌ شده استفاده شود، در بخش دیگری حدود 10 نفر را به‌ صورت فشرده آموزش خواهیم داد.

وی گفت: همایش‌ها و تجمعات عاشورایی بانوان در 11 محرم برگزار می‌شود که اطلاع‌رسانی خواهد شد، همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر افراد می‌توانند وارد کانال تلگرامی ستاد اربعین http://alarbaeen.ir  شوند.

مسؤول شورای راهبری بانوان ستاد اربعین کشور ابراز کرد: امید که بتوانیم با نقش زینبی نسبت به وظایف خود آشنا شده و نقش یک زن مسلمان واقعی را به‌ خوبی در جامعه پیاده کنیم.

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: امید که خواهران طلاب و استادان برای خرافه زدایی و جلوگیری از انحرافات از سوی دشمنان در این تجمع عظیم عالم بشری شرکت کرده و به هدایتگری و روشنگری بپردازند تا بستری برای آن همایش عظیم جهانی حضرت حجت(عج) شود./807/302/ب2

ارسال نظرات