۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۴۵۲۷۲۱
امام جمعه موقت تبریز:

دوقطبی شدن جامعه به ضرر نظام است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده با تأکید بر این‌که عده‌ای اصرار بر دودستگی و دوقطبی‌شدن جامعه دارند، گفت: رهبر انقلاب بارها نسبت به این مسأله هشدارهای لازم را داده‌اند.
حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی زاده، امام جمعه موقت تبریز 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دوقطبی شدن جامعه به نفع دشمنان و راهی برای تحقق برنامه های شوم غرب در کشور است.

وی با بیان این‌که عده ای آگاهانه یا ناآگاهانه با دشمن همراهی کرده و چوب به آسیاب دشمن می ریزند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تجلی وحدت کلمه ملت ایران در برابر مستکبران غرب و شرق بوده است، باید به دور از نگرش های سلیقه‌ای که برخاسته از مسائل سیاسی است، حول محور ولایت گرد هم آییم.

امام جمعه موقت تبریز بر ضرورت پاسداشت خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: دشمن به واسطه موفق نشدن در عرصه نظامی درصدد ایجاد 2 دستگی در کشور است، غافل از این‌که مردم انقلابی ایران اسلامی با هوشیاری و عمل به رهنمودهای رهبری اجازه تفرقه افکنی به دشمن نخواهند داد.

وی شعور و فهم سیاسی را ضرورت و لازمه حاکمیت عقلانیت و منطق در عرصه های مختلف جامعه دانست و گفت: در صورت بی توجهی به منویات ولی فقیه آسیب جدی به کیان کشور وارد می شود، اما متأسفانه گاه مشاهده می شود که عده‌ای علیرغم هشدارهای رهبری، اصرار بر دوقطبی شدن جامعه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته ناجا و تقدیر از مجاهدت نیروی انتظامی در برقراری امنیت در داخل کشور، اظهار داشت: نقش ارزشمند پرسنل مخلص و جان برکف نیروهای انتظامی در برقراری امنیت و مبارزه با مواد مخدر در کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این‌که نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند، تصریح کرد: باید دانست که امنیت لازمه توسعه اقتصادی کشور است، اگر امنیت در جامعه حاکم نباشد، هیچ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری در کشور نخواهد بود.

امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که امنیت، لازمه هر نوع فعالیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است، گفت: با حفظ امنیت موجود می توانیم نسبت به توسعه و پیشرفت امیدوار باشیم، از این رو باید با قدرشناسی از نعمت امنیت، نیروی انتظامی را در انجام وظایف خود یاری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده در پایان سخنان خود در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به فرارسیدن مام محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)، اظهار داشت: انتظار می رود عزاداران حسینی به دور از بدعت‌های نابجا و خرافه‌گری نسبت به انجام سنت های سوگواری حضوری پرشور داشته باشند./935/201/ب2

 

ارسال نظرات