۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۴۵۲۲۵۱
مدیر حوزه علمیه خواهران سنقر:

رزمندگان دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثار، فداکاری و شهامت بودند

مدیر حوزه علمیه خواهران سنقر با اشاره به اینکه شهدا تا آخرین نفس در برابر دشمنان ایستادگی کردند، گفت: رزمندگان دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری و اسطوره های شهامت و شهادت بودند.
هفته دفاع مقدس

خانم بیگی، مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس، ابراز داشت: توجه به ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حقیقت توجه به ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و بی توجهی به این میراث عظیم به منزله بی توجهی به خون صدها هزار انسان و بی توجهی به فداکاری و ایثار یک ملت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر تصریح کرد: بانوان با الهام گرفتن از تعالیم اسلامی با شجاعت و شهامت وصف ناشدنی در صحنه های مختلف حتی در میدانهای رزم حضور می یافتند و رشادت های بسیاری را دوشادوش برادران مجاهد خود به انجام می رساندند.

وی در ادامه افزود: رزمندگان دفاع مقدس آیینه تمام نمای ایثار و فداکاری و اسطوره های شهامت و شهادت بودند و فرار از دشمن برای آنها معنا و مفهومی نداشت، زیرا بر این عقیده بودند که تا آخرین نفس نباید جبهه مقابل دشمن را خالی کرد.

این مسؤول مطرح کرد: سلحشوران ایرانی خاطره مجاهدان و فداکاران صدر اسلام را زنده کردند و تا سر حد جانبازی و شهادت پیش رفته و شهدای والامقام بسیاری را نیز تقدیم این مرز و بوم کردند.

خانم بیگی با اشاره به نقش مثبت و اثرگذار بانوان در جنگ تحمیلی، تأکید کرد: بانوان کرمانشاهی از جمله بانوانی بودند که با رشادت های خود در شهرهای مختلف حماسه آفریدند و لحظه به لحظه همراه پدران و برادران و همسران خود به دفاع از آب و خاک دیار خود پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در زمینه تعداد زنان جانباز رتبه نخست کشور را دارا است و از نظر تعداد زنان شهید نیز در رده سوم کشوری قرار دارد، باید همواره یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی بداریم و هدف و خواسته آنان را به گوش جهانیان برسانیم.

خانم بیگی بیان داشت: اکنون میدان جنگ نرم است و ما باید با الهام گرفتن از رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس غیورانه در این میدان به نبرد بپردازیم و دشمن را مانند هشت سال جنگ تحمیلی مأیوس و از کرده خویش پشیمان سازیم.

این مسؤول بیان داشت: زنان سرزمین باید زینب وار پا به پای برادران خود در میدان حق علیه باطل ظاهر شوند تا دشمن بداند در جمهوری اسلامی برای مقابله با کفر میان زن و مرد تفاوتی وجود ندارد و همگی در مقابل جبهه کفر خواهیم ایستاد.

مدیر حوزه علمیه خواهران شهرستان سنقر در پایان اظهار داشت: امروز مهمترین وظیفه هر یک از ما زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و فریاد زدن آرمانهای شهدا است تا انقلاب اسلامی روز به روز پر فروغ تر در جهان بدرخشد./857/302/ب2

ارسال نظرات