۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۴۵۱۴۳۴
استاد حوزه علمیه:

شهدای مدافع حرم راه صد ساله را یک شبه طی کردند

استاد حوزه علمیه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم گفت: شهدای مدافع حرم راه صد ساله را یک شبه طی کردند و راه را برای صدور انقلاب و اسلام به تمام جهان باز کردند.
حجت الاسلام میرزا محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد میرزا محمدی، استاد حوزه علمیه شامگاه گذشته در مراسم یادواره شهدای جبهه مقاومت شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه که در مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه برگزار شد، ابراز داشت: خداوند متعال نعمتهای غیرقابل شمارشی برای بشریت قرار داده است تا بدینوسیله در راه رضای خدا از آنها بهره مند شوند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شناخت و شمارش نعمت، زمینه های شکر نعمت را فراهم می کند، انسانها در برابر عظمت خداوند ذره ای بیش نیستند و همواره به فضل و عنایتش نیازمند هستند.

وی مطرح کرد: بشر فقیر الی الله است و باید همواره با خداوند در ارتباط باشد، در غیر این صورت طغیان کرده و زمینه های انحراف انسان به وجود خواهد آمد.

این مسؤول ادامه داد: یادآوری نعمت های الهی به انسان آرامش می بخشد و او را قدرشناس می کند تا از این نعمت ها و عنایات خداوند به بهترین نحو بهره ببرد.

حجت الاسلام محمدی ابراز داشت: انسانها در برابر نعمتهای الهی سه دسته اند، عده ای که در برابر خداوند می ایستند و دسته ای دیگر با نعمت های الهی معامله می کنند و در پایان گروهی هستند که دسته اول و دوم به آنها حسادت می کنند و آن دسته شهدا هستند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: شهدا جان خود را برای رسیدن به بهشت معامله نکردند و تنها برای رضای خداوند از مال و جان خود گذشتند تا اسلام و انقلاب از تجاوز دشمنان در امان بماند.

این مسؤول اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در مسیر صیانت و پاسداری از حرمین شریفین و برای حفظ دین خدا از زندگی و خانواده خود گذشتند و با نثار خون خود رضایت و خشنودی خداوند را کسب کردند.

حجت الاسلام میرزایی در پایان تأکید کرد: شهدای مدافع حرم راه صد ساله را یک شبه طی کردند و با تشخیص به موقع و شناسایی خطر، راه را برای صدور انقلاب و اسلام به تمام جهان باز کردند./857/202/ب2

ارسال نظرات