۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۵۱۱۹۴
تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد؛

ضرورت نهضت خدمت رسانی به مردم با رویکرد جدید

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه زندگی مردم نیازمند خدمت متفاوت است، گفت: انتظار داریم تمام مدیران استانی دست به دست هم دهند و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان به مردم خدمت کنند و نهضت خدمتگزاری به مردم با نگاه و رویکرد جدیدی انجام شود.
تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: ما در سفر به خراسان جنوبی از مدیران درخواست کردیم بحث نهضت خدمت‌رسانی در این استان کلید بخورد.

وی با بیان اینکه زندگی مردم نیازمند خدمت متفاوت است، گفت: انتظار داریم تمام مدیران استانی دست به دست هم دهند و با محوریت نماینده ولی فقیه در استان به مردم خدمت کنند و نهضت خدمتگزاری به مردم با نگاه و رویکرد جدیدی انجام شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه وضعیت آب و معیشت در روستاهای استان یک خدمت مضاعفی می‌طلبد، افزود: نهضت خدمت‌رسانی باید با شکلی مضاعف در شهرها و روستاها و نقاط محروم استان با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی انجام شود، امیدواریم با حضور نماینده ولی فقیه در استان شاهد خدمات مضاعفی در حوزه‌های مختلف در استان باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه جنابعالی از خانواده‌ای بسیار ریشه‌دار، فاضل و عالم هستید و مردم شما را امین خود دانستند، تصریح کرد: جنابعالی هم امین مردم و هم امین مقام معظم رهبری هستید، تمام هم و غم و دغدغه شما معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه مردم این استان نسبت به آرمان‌های انقلاب وفادارند و همواره در پشت سر مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند، ادامه داد: مردم این خطه که خودشان از لحاظ امکانات با مشکلات روبرو هستند اما در کمک کردن به عتبات عالیات همواره پیشتاز بوده‌اند./202/880/ب1

ارسال نظرات