۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۵۰۸۸۱

پیام آیت الله صافی به نهمین اجلاس سالانه بزرگداشت غدیر

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، از زحمات دست اندرکاران نهمین اجلاس سالانه غدیر تقدیر کرد.
آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید به نهمین اجلاس سالانه بزرگداشت غدیر در مشهد مقدس پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

                                                   

بسم الله  الرحمن الرحیم

الحمدلله الّذی جعل کمال دینه و تمام نعمته بولایة علی‌ابن‌‌ابی‌طالب (علیه‌السلام(


آنجا که فرشتگان مقرّب با شور و شادی، بزرگترین جشن آفرینش را به پا می‌کنند، و پیامبران الهی افتخار میزبانی از کروبیان را برعهده دارند، و با مائده‌های گسترده ربّانی پذیرای انفاس طیّبه روحانی هستند، حال و هوای جشن غدیر، روشنگر مقدس‌ترین اجتماع بهترین‌های خلقت است، و اگر بگوییم که پرتویی از این عظمت در جشن نورانی شما غدیریان در روشنایی است، راه دوری نرفته‌ایم و حقیقت را گفته‌ایم.


سلام خدا بر عید الله الاکبر و بر بزرگترین پایگاه توحید و راه نجات بشریت و سرچشمه اقیانوس‌های بیکران حیات، یعنی برکه تفتیده غدیر خم، سوزاننده‌ترین دل‌ها و جوشان‌ترین آتشفشان هستی و سلام خدا و فرشتگان بر پیامبر رحمت حضرت محمدابن عبدالله(صلی‌الله علیه و آله) و بر نفس نفیس او، باب علم نبی و صاحب اصلی غدیر حضرت امیرمؤمنان علی(علیه‌السلام) و اولاده الطیبین الطاهرین.


سلام بر شما غدیریان که با همت خود این جشن عظیم و مقدس را همه ساله برگزار و قلب قطب عالم امکان، حضرت بقیه‌الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را خشنود می‌کنید، و آفرین بر ایمان و اخلاص شما، و آفرین بر رشد فکری و شعور دینی و احساسات تابناک ملکوتی شما که همه زندگی شما از حبّ علی(علیه‌السلام) است.

 

حقیر افتخار دارم مراتب چاکری خود را به شما نوکران و خادمان درگاه ملکوتی این همایش باشکوه که در جوار حرم امام رضا(علیه السلام) برگزار می‌شود، اعلام کنم و از همه حاضران در این محفل پرفیض التماس دعای خیر دارم.


از خدای متعال می‌خواهم تا از الطاف حضرت صاحب‌الزمان(علیه‌الصلوة‌ والسلام) همیشه بهره‌مند باشید و با اقامه مراسمات مذهبی و حفظ شعائر دینی و امر به معروف و نهی از منکر زینت همیشگی تشیع باشید.

 

 

 وَ اَلسَّلامُ عَلَیكُمْ وَ رَحْمَةُ اللهِ وَ بَرَكاتُهُ

عید غدیر ۱۴۳۷ هجری قمری
لطف‌الله صافی گلپایگانی

 

/864/پ203/ج

ارسال نظرات